Carina1978, Wy2006

berichtje nummer 200!!!
we gaan goed zo met zijn tweetjes.

dus ja vakantie is al helemaal volgepland... beter dan je rot vervelen.

ik heb de eerste werkdag er alweer opzitten. Druk, maar heerlijk om weer met de kids aan het werk te zijn. het is leuk te zien hoe blij ze zijn jou weer te zien. heb weer knuffels zat gehad!

de tijd van het ei is weer voorbij. nu weer afwachten. ik verwacht maar niks, ant de medicijnen die ik heb tegen de gordelroos zijn volgens mij niet helemaal goed voor zwangeren... maarja ik wil dit wel even d ekop insteken.(of hoe noem je dat)
het lijkt wel of er iedere mand iets is waardoor de kans klein is. is het niet mijn allerigie, dan wel weer de gordelroos. nou ja.. we hebben tijd zat.

ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben, misschien straks tegen mijn nod weer..
we willen graag een groter huis met vooral een grotere tuin. dat zou betekenen dat we een ouder huisje moeten zoeken en daar zit veel opknapwerk bij (de prijsklasse die wij zoeken dan)
soms dank ik dat we de baby moeten laten rusten en eerst voor de nieuwe woning gaan. maar dan zeg tmakr dat ie dat onzin vindt, dus we zien we wat er eers top ons pad komt.

groetjes!!

Volgens mij zou je iedere maand wel iets kunnen bedenken waarom je nu nog maar beter even kan wachten met zwanger raken.
De ene keer is het carnaval, de volgende keer misschien een vakantie, en weer later is de auto te klein, om maar eens iets te noemen.

Ik denk dat het meer je gevoel erbij is.
Als je er nog niet aan toe bent moet je nog ff wachten, en ben je er wel aan toe, dan moet je er gewoon voor gaan.
Voor alle problemen komt wel een oplossing.
Zo is mijn intestelling tenmiste.

Mijn 1e vakantie dag zit er alweer bijna op.
Vanmiddag ben ik met een paar klasgenoten aan  een werkstuk aan het werk geweest.
We kwamen om half 3 bij elkaar, en ik was pas om kwart voor 10 vanavond weer thuis, pffffffff.

Morgen lekker uitslapen, en daarna naar school.

Trusten.

GRRRRR, ik ben weer aan het twijfelen.
Vandaag kreeg ik te horen dat ik niet in september met de opleiding kan beginnen, maar dat het waarschijnlijk februari 2008 wordt, of misschien zelfs nog later.

En mijn zwangerschap dan?

Ik weet even niet zo goed wat ik ermee moet.
Aan de ene kant wil ik graag verder leren, maar om nu nog een jaar met kinderen te wachten, omdat ik anders niet naar school kan wil ik ook niet.

Het was al een moeilijke beslissing om tot augustus te wachten, en nu dit.

HELP, wat moet ik doen?

Ik ga straks wel met mijn vrien praten, en vragen wat hij ervan vind.

daar zitten we dan...
zit je me goed advies te geven, blijkt het ook op jou van toepassing te zijn.

hoelang duurt de opleiding ook alweer?

Mark was vandaag aan het mopperen. hij vraag tzich af hoe een school het in zijn hoofd haalt iemand zo lang in spanning te laten zitten. en dat terwijl 2 anderen het al wel weten. tja... ik snap daar eigenlijk ook niks van.
Het is een leuke school, heb het er naar mijn zin, al moet ik aan sommige dingen en collega's nog wat wennen. de gedachte dat ik misschien weer op een andere school moet gaan beginnen klinkt vermoeiend in de oren.

ik snap je twijfel, ik zit met dezelfde!
succes!
liefs Carina

Als ik het vanmiddag goed begrepen heb duurt de opleiding 30 weken, en daarna nog evt 60 lesuren.

Dus als ik in februari begin ben ik pas in of na de zomer klaar.

Ik heb mijn vriend al ff aan de telefoon gehad, en wat denk je wat hij zegt.
Kinderen kunnen nog wel ff wachten, je gaat in februari eerst maar naar school, want als je kinderen hebt doe je het ook niet meer.

MANNEN!!!!!!!!!

Zelf heb ik nu eigenlijk zoiets van, we zien wel wat er gebeurd.
Gewoon in augustus voor het eggie gaan, en mocht het niet zo snel lukken, dan kan ik alsnog besluiten eerst naar school te gaan.
Vanavond toch maar weer proberen een goed gesprek aan te gaan.

Ik dacht dat we dat gehad hadden, maar niet dus.

jammer.. die reactie van je vriend.
ik had ook verwacht na je laatste gesprek met hem, dat hij er nu ook helemaal achter stond.

als je gelijk zwanger wordt, dan wordt het wel moeilijk de opleiding af te maken, maar als het zoals bij veel meiden een half jaar of langer duurt.. dan komt het misschien wel net goed uit.

succes met je besluit.
(zijn wij nou zulke twijfelaars, of is het normaal wat we allemaal denken?)

groetjes Carina

Ff snel voordat ik ga slapen.
Ben namelijk kapot.
Vandaag hebben we ruim 38 km gelopen als voorbereiding voor de 4 daagse.
Het ging opzich goed, maar ik ben nu zo stijf als een plank.

Gisteravond heb ik een goed gesprek ghad met mijn vriend.
We hebben besloten om er in augustus gewoon voor te gaan, en dan maar te zien wat er gebeurd.
Mocht ik in februari nog niet zwanger zijn, dan stoppen we een tijdje zodat ik eerst naar school kan.
Ben ik wel al zwanger, dan wacht ik met school, totdat de baby wat groter is.

Je snapt natuurlijk wel dat ik hoop dat ik snel zwanger ben, dus begin maar vast met duimen

Welterusten!

Mijn vakantie is weer voorbij.
Morgen moet er weer gewerkt worden.
Als ik klaar ben ga ik lekker winkelen, dus dat is dan weer een leuk vooruitzicht.
Ik zal dit weekend vast nog wel weer hier langs komen, dus dan hoor/zie je nog wel wat er allemaal geshopt is.

Fijn Weekend!

Terug
Bovenaan