Carina1978, Wy2006

Beloofd is beloofd, hier komt mijn shop-lijstje.

Ik heb me goed kunnen beheersen:
een afritsbroek
een korte broek/rok, lees skort

Beide  zijn voor de NIjmeegse 4 Daagse.

Hoe gaat het eigenlijk met je gordelroos?

hoi hoi

ik ben net terug van een lang weekend zeeland. heerlijk.
we zijn uit eten geweest en zijn zaterdag de stad onveilig gaan maken.

de vierdaagse.. wanneer is die dit jaar? ben je al aan het trainen?

de gordelroos is bijna weg. de korstjes zijn eraf en het is nog een bobbelig velletje wat ik over heb op mijn schouder. Ik hoop dat dat nog gewoon weg trekt.

Nog een weekje.. ik vind het nu toch weer spannend worden. we hebben goed mijn eitje i nde gaten gehouden, maar met de medicijnen die ik gekregen heb, durf ik er eigenlijk niet op te hopen deze maand.

groetjes Carina

Ik had al het idee dat je het weekend in Zeeland door hebt gebracht.
Je was weinig online, vandaar.

De vierdaagse is van 17 t/m 20 juli.
We zijn druk bezeg met de voorbereidingen.
Heb ik woensdag niet geschreven dat ik ruim 38 km gelopen had?
Ik weet zelf niet meer wat ik wel en niet geschreven heb

Ik zal alvast beginnen met .
Over 5 dagen is onze  nod al.

hallootjes!

dus je kunt nog anderhalve maand oefenen voor de vierdaagse...
lijkt me erg zwaar hoor!

ik heb vandaag goed nieuws gehad. Ik kan blijven!!!
waar? op mijn werk!
voor hoeveel dagen en welke taken dat hoor ik nog, maa rda tmaakt me even niks meer uit.

komt goed nieuws net als slecht nieuws nooit alleen? ik hoop het...

zodra ik weet hoeveel dagen ik kan blijven, gaan we met de hypotheker babbelen. of de huidige hypotheek wordt onder de loep genomen, of we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn tot kopen van een ander huis.
Niet dat we niet goed zitten waar we nu wonen, maar lief wil graag een grotere tuin en ik mis een zolder.
we hebben een interessant huis gezien, maar dat is best duur, dus we moeten even kijken wat onze mogelijkheden zijn.

spannend allemaal....
ik hou je natuurlijk op de hoogte!
groetjes Carina

Hey!!!!

Hoe is het vandaag gegaan, weet je al iets meer over hoe je werk eruit gaat zien?

Ik heb vandaag weer een gesprek met mijn werkbegeleider tijdens de opleiding.
Ik had gehoopt dat ze alle praktijkopdrachten af zou tekenen, zodat ik dat stukje afgesloten zou hebben, maar ze had nog geen tijd gehad om de verslagen die ik heb gemaakt te lezen.

Dus ik moet nog ff geduld hebben.

Ben je al een beetje gespannen voor je nod?

Hier heb ik het idee dat de  zich binnen een paar dagen zullen melden.
De afgelopen dagen er pijnlijke (.) (.) gehad, en dat wordt nu minder.
De vorige rondes kwamen een paar dagen nadat de pijn weg was de  dus ik heb goede hoop op een mooie cyclus.

hoi hoi

morgen zou de dag moeten zijn, maar ik voel nog helemaal niks. meestal heb ik de dag vantevoren een pesthumeur, maar daar merk ik nu weinig van.
ben benieuwd.

wat werk betreft kan ik een gedeelte van de week blijven. 2,5 dagen. ik ben er blij mee.

hoe is het met jou?

Spannend!!!!!!!!!!!!!
Als je morgen niet ongi wordt, ga je dan meteen testen?

Hier nog geen RD te bekennen.
Wel heb ik al de hele dag een vaag gevoel onder in mijn buik, dus ze zijn volgens mij wel onderweg.
Iedere keer denk ik dat ik "iets" voel "lopen" maar als ik ga checken is er geen druppeltje bloed te bekennen.

Sterkte met afwachten.
Ik zal dit weekend regelmatig hier zijn om te kijken of je al nieuws hebt.

Groetjes!!!

goeiemorgen!

de dag is begonnen zonder al rd's. maar ik heb even terug gelezen (handig zo'n forum!)
en vorige keer werd ik het ook pas 's avonds.
dus ik wacht vanavond wel af. ik zal voor de zekerheid wat in mijn tas stoppen als we op verjaardag bij mijn schoonvader zijn.

misschien testen we zondagavond als ik het niet geworden ben, maar eigenlijk wil ik iets langer wachten. ik heb tozh al een langere ronde gehad...  
maar als ik niet kan wachten (waarschijnlijk) dan zondag!

ik voel nog steeds niks bijzonder, maar ik heb nooit echt last van mijn rd's.
groetjes en ik hou je weer op   de hoogte!
Carina

Terug
Bovenaan