Carina1978, Wy2006

Nieuws van het front

Gisteravond de 2e ovu-test gedaan.
Ik heb me waarschijnlijk niet goed aan de regels gehouden, want de testlijn was een stuk vager als bij de 1e test.
Volgens mij heb ik teveel gedronken, want de urine was ook minder geconcentreerd dan bij de 1e test.

Vanavond vanaf 18.00 uur drink ik niks meer
Ik ga nog wel ff door met testen.

Fijne dag.

Groetjes Mickey

hoi hoi!

kun je dan niet beter 's ochtends testen?
dan heb je nog niks gedronken. geconcentreerder kan niet toch?

ik ben vandaag even naar het werk geweest om wat leerlingen door te spreken.
het was erg ezellig. heb er zin in om woensdag echt hard aan de slag te gaan.

vanavond bij mijn schoonouders gezeten. mijn schoonzus heeft beloten de hond in te laten slapen. en ze zou daar slapen die avond. mijn vriend is emt haar meegegaan. toch wel heftig zoiets.

morgen de eerste keer sportschool... krijg ik officieel te horen dat ik afgeschreven ben.. hahaha

groetjes!

Het vreemde van de ovu-testen is dat je juist niet 's ochtends mag testen.
Ik heb geen idee wat daar de reden van is.

Ben erg benieuwd hoe het je morgen zal gaan op de sportschool

Ik ga de computer maar eens afsluiten.
Het is tijd om in een potje te piesen.
Als ik besluit nieuwe ovu-testen te bestellen worden het midstreamtesten.
Ietsie duurder, maar volgens mij wel makkelijker in gebruik.

Groetjes Mickey

hoi hoi

lekker he in een potje piesen....

ik heb heerlijk gesport. niet echt fanatiek nog, want het was een introles. daar krijg ik er nog 2 van en van daaruit maken ze een schema.
de volgende introles heb ik al morgen afgesproken en ik denk dar derde vrijdag. dan kan ik daarna mijn eigne tijden indelen.
ik ben vol goed emoed en in mijn eentje begonnen. eens kijken hoe lang ik het vol hou!

vmijn haar is vandaag heerlijk in de verf gestoken en ziet er weer piekfijn uit.

verderweinig te melden. alleen nog dat ik weer vreselijk vaak naar de wc moet. pffff
dat had ik vorige maand ook al aan het begin.

groetjes Carina

Wat goed zeg, dat je morgen alweer gaat sporten.

Ben benieuwd of je nog spierpijn krijgt

Ook hier is weinig nieuws te melden.
Gisteren weer een negatieve test gehad.
Volgens mij heb ik het me verbeeld dat de test zaterdag 2 streepjes gaf.
Als deze ronde weer 32 dagen duurt dan moet ik pas komend weekend mijn ei hebben.

Succes morgen, enne, misschien moet je je spieren een beetje warm houden, om de spierpijn te voorkomen

Groetjes Mickey

hmmz ik vertelde mark net dat ik mijn spieren van jou warm moest houden... en hij vond het helemaal niet erg hahaha

heb je genoeg testen om tot het weekend te testen?
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.... misschien volgende ronde ook eens proberen. als is het wel vreselijk tegen mijn principes.

het lijkt heel stoer morgen weer naar de sportschool, maar de introles is minder intensief dan een normale les. en ik denk dat als ik nu niet doorzet, er niks van komt.
ik vind het toch best moeilijk iets in mijn eentje te ondernemen. hoe stoer ik vaak lijk, op dat gebied ben ik best een mietje.

groetjes carina

Hoi

Gisteren heb ik me netjes aan de regeltjes van het testen gehouden, met als resultaat een vaag 2e streepje.
Ik heb nog (geloof) 4 testen liggen, dus die ga ik opmaken.
Ik hoop eigenlijk op een (bijna) positieve test zo rond zaterdag.
Ben namelijk nog niet van plan om nieuwe te bestellen, want dan wordt de verleiding om ze te gebruiken weer zo groot.
Als het teststreepje de komende dagen donkerder wordt, weet ik ook genoeg.

Vandaag al gesport, of gaat dat nog gebeuren?
En dan vanavond thuis weer verder sporten  je bent er maar druk mee

hoi hoi

de sprotschool weer overleefd. er is nu een schema opgesteld die voor de helft gericht is op mijn knie. en de andere helft is wat conditie en wat andere spiergroepen.

vrijdag (ja alweer) gaan we het schema helemaal af en vanaf dan kan ik mijn eigen tijd indelen. ik moet zeggen dat het me goed bevalt. een gezellige sfeer hangt er en er is tijd om wat te dollen/ grpajes te maken.

of er vanavond nog gesport gaat worden weet ik niet. want de eerste dag met de kinderen gewerkt (moest alles uitzoeken wanter was geen administratie van) en de sportschool kosten wel wat energie.

we halen het vant weekend wel in!

dus als het streepje donkerder wordt dan heb je je eisprong? wat een gedoe he... ik denk toch niet dat dat wat voor mij is. ik laat het nog maar even aan het toeval over.
Weet je vriend trouwens dat je die testen gebruikt? en wat vind hij ervan?
omdat hij nogal twijfelde vraag ik me af wat zijn mening is.

ik ga lekker een prakje opwarmen, want we hebben vandaag restjesdag.
groetjes Carina

Terug
Bovenaan