Carina1978, Wy2006

hoi mickey!

leuk dat je die banners hebt gemaakt.
het klopt dat ik de 30ste als 1e dag heb geteld. 's nachts is het echt begonnen, maar op die dag was er al wel wat.

ik voel me weer stukken beter. morgen ga ik beginnen op de nieuwe school. Ze hebben vanochtend al gebeld voor mijn sofinummer, want ze moesten me wel ziekmelden.
Ik dacht eigenlijk dat ik dan die dag nog niet zou beginnen, maar dat vonden ze onzin.

groetjes Carina

hoi mickey!

was het gezellig gisteren?

mijn eerste dag werd ik gelijk voor de leeuwen gegooid. en die leeuwen waren de kinderen in groep 6.
De leerkracht was ziek, of ik die klas wilde doen. tja nee zeggen doe je dan ook niet.

dus rustig rondneuzen zat er voor mijn niet in. eigenlijk was ik nog niet fit genoeg om de hele dag les te geven en dat moest ik gisteren avond bekopen met een fikse hoofdpijn.

We hadden eigenlijk een verjaardagsfeest, maar mijn vriend is dus alleen gegaan.
ik heb heerlijk op de bank gelegen en ben om half 11 (en dat op vrijdag) als een blok in slaap gevallen.

vandaag weer een rustig dagje. beetje boodschappen doen, beetje opruimen, beetje wassen. bah! vriend lief gaat vanavond naar het voetballen toe. psv- az. dan heb ik weer het rijk alleen.

de  zijn alweer vertrokken. minder hevig last van gehad dan normaal.
prettig weekend!
Carina

Hoi,

Het valt ook niet mee, steeds die drank enzo
Ik moet nog een beetje bij komen.
Het was erg gezellig gister.

Nu eerst maar eens wat schoonmaakwerk doen.
Heb wel niet veel zin, maar helaas de kaboutertjes doen het ook niet.

Vanavond blijf ik lekker thuis.
Morgen moet ik werken, om kwart over 6 gaat de wekker
Tja, er moet ook geld verdient worden.

Fijne dag nog!

Groetjes Mickey

hoi hoi

lekker gewerkt?
ik ben blij dat ik het weekend nooit moet werken.
mijn vriend werkt af en toe op zaterdag, als hij er zin in heeft. anders blijft ie thuis.
dus wij hebben het weekend altijd samen vrij.

dit weekend is een rustig weekend. misschien van we vanmiddag nog wel met de hond naar het bos ofzo...

groetjes

Hee hoi,

Ben al weer terug van mijn werk.
Heb een lekkere rustige ochtend gehad.

De rest van de dag ga ik lekker lui zijn.
We hebben geen speciale plannen.

Fijne dag!

Groetjes Mickey

Terug
Bovenaan