Carina1978, Wy2006

hoi hoi

genoeg lekkers meenemen! dat zou ik ook doen...

de sfeer daar moet erg gezellig zijn, dus je komt daar de tijd wel door!

ik had altijd wel een buikje, maar heel anders. en dat het groter moet worden is een feit. al zie ik daar best een beetje tegenop.
ik hop maar dat mijn knie niet al te veel problemen gaat krijgen met die extra kilo's!
het blijft toch een beetje mijn zwakke plek!

groetjes

De zon schijnt!!!!

Je zou bijna vergeten zijn hoe dat er ook alweer uit ziet

Vandaag ga ik me eens flink uitleven op het schoonmaakwerk in en om het huis.
De wasmachine draait overuren.
De eerste lichting ga ik zo buiten hangen, en dan komen er nog 2 of 3.
De ramen buitne moeten nog gelapt worden, en daarna de slaapkamer en de badkamer.
Dat laatste kan ik alleen pas na 13.30 uur doen, omdat mijn vriend nog in bed ligt.
Hij heeft nachtdienst gehad.

Dus nu eerst de buitenboel maar.
Als ik flink door werk ben ik optijd klaar en kan ik daarna heerlijk van het mooie weer genieten.

Fijn weekend!!!

hoi hoi!

lekekr de huisvrouw gespeeld?
hahaha

wij zijn net terug uit zeeland. het was daar een stuk kouder dan hier!
ik heb geshopt emt mijn moeder (2 shirts gekocht)
en we hebben met het hele gezin gebbqt! dat was erg gezellig!

mark is nu de boekenkast in elkaar aan het zetten. daar gaan mijn schoolspullen in. de kast waar het nu in zit is een kledingkast en die wordt voor de baby.
ik kan dan morgen en overmorgen mijn boekenkast inruimen.

van mijn zus har doos met zwangerschapskleding gekregen. een heleboel zomers spul, want fleur is in september geboren. maar ik denk dat ik een aantal dingen wel kan gebruiken.
ook hebben we de wieg uit zeeland meegenomen. dan kunnen we die na de vakantie opknappen. ik heb er helemaal zin in.

ik ga nu even bijkomen van een druk weekend!
groetjes en heeel veeeel succes deze week!!!

Hoi hoi,

Het huisvrouwtje is klaar hoor.
Gisteren erg druk geweest met ramen lappen.
Vandaag kregen we bezoek, en wat denk je, zitten de kinderen met hun vingers aan de ramen

Als ik je verhaal zo lees zijn jullie al druk doende de babykamer op orde te krijgen.
Leuk hoor, dan wordt het al helemaal echt.
Draag je ondertussen al stiekem zwangerschapskleding?
Ik zou het niet kunnen laten als ik al zoveel in huis had.

Ik ga zo langzaamaan mijn bed maar eens opzoeken.
Morgen wordt een vermoeiende dag denk ik.
Maar ik heb er al wel onwijs veel zin in.

Liefs Mij

De tas is gepakt, alles staat klaar, we kunnen gaan!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan ieder moment opgehaald worden.

Hou je dit topic een beetje hoog in de lijst???

Vrijdag ben ik er weer.

Groetjes!!!!!

hoi hoi

we zijn de voorbereidingen voor de babykamer al wel en beeje aan het treffen. maar voordat dat kan moet de logeerkamer omgetoverd worden tot:
logeer, was, schoolspullenkamer! en dat heeftnog wat voeten in de aarde.

de schoolspullen stonden al op die kamer, maar in de kledingkast die voor de baby wordt. dus daar ben ik nu mee bezig dat allemaal een nieuwe plekje te geven in de nieuwe kast.
daarna kan een waslijn opgehangen worden. zo eentje die je weer op kunt rollen, want als er loge's zijn, dan moet er niet een waslijndraad boven hun hoofd hangen.
we hebben gekozen voor een waslijndraad bij het wasrek omdat er straks natuurlijk veel mer was is dan dat we nu hebben. (soms heb ik goeie ideeen!)
daarna kan de strijkplank naar het kamertje en is die kamer klaar.

het enige waa rwe nog vanaf moeten is de zonnebank die nu nog boven het logeerbed hangt. die hang t voor de was straks in de weg, en ik gebruik hem toch haast niet.
nu maar hopen dat ik een reactie krijg via marktplaats.

als dat allemaal klar is kunne we aan de babykamer. maar dat is voor na de vakantie!

ik had me voorgenomen iedere dag een stukje te typen om het topic hoog te houden.
maar echt veel te vertellen heb ik niet.

de waslijn hangt, de boekenkast is ff snel in geruimd dus de boeken moeten nog wel een keer uitgezocht worden. ik heb namelijk komend schooljaar groep 4 en ik doe de ondersteuning van kinderen die extra hulp nodig hebben. dus kleuterboeken kunnen eigenlijk wel naar zolder. maar dat komt nog wel.

het begint al aardij op de schieten in onze vanallesennogwatkamer.

voor jou de eerste wandeldag.. ik denk aan je!
groetjes!

Terug
Bovenaan