Carina1978, Wy2006

hoi hoi

voor de gezelligheid meegaan is natuurlijk ook erg leuk!

we hebben vanmiddag bij vrienden gezellig gebbqt!
ben er best moe van!

ga zo lekker mijn bed in denk ik
groetjes

Ik baal verschrikkelijk.

Ik had goede hoop morgen ook vrij te zijn.
Belde vanmiddag de planner op om te vertellen dat ik morgen wel moet werken
Dus heb ik me ziek moeten melden, en dat was nu net niet de bedoeling.

Vrijdag neem ik weer contact op met de manager om te vertellen hoe het ervoor staat.

Vanmorgen ben ik nog even bij mijn eigen huisarts geweest.
Hij heeft mijn voeten bekeken, en vind dat het er goed uit ziet.
Het beste was om de wonden open te houden zodat het aan de lucht kan drogen, maar ik heb er toch maar weer een gaasje/verbandje om gedaan omdat het nog lekt.bleh

Vanavond, als ik niet meer zoveel loop haal ik alles eraf, en laat ik het even zo drogen.
En als ik dan ga slapen doe ik er weer wat om, om te voorkomen dat morgen het hele bed vol wondvocht zit.

Wat een gedoe he?
Ik hoop dat ik over 2 weken wel weer gewoon kan lopen, want dan gaan we op vakantie.
Het zou wel jammer zijn als ik dan niet de bergen in kan.
Maar goed dat is pas over 2 weken.

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag?

Heej meiden,
ik was toevallig hier op het forum, heb even vanalles bijgelezen!
Inmiddels ben ik 20 weken in verwachting en alles gaat prima!
Ik probeer jullie te blijven volgen, maar jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg! al voorbij de 300 berichten! haha

groetjes
wy2006
Yvon

hahaa ja yvon.. wij kunnen er wat van!
ik ben woensdag 12 weken zwanger, maar klets wat af hier met mickey!

wij zijn vandaag de laatste boodschappen gaan halen voor de vakantie.
We zijn er helemaal klaar voor. Morgen de tassen inpakken, auto volladen en woensdagochtend vroeg vertrekken we naar de zon!

ik hoop voor je dat je over 2 weken wel weer kan wandelen. heeft de huisarts nog een indicatie gegeven van hoelang het ongeveer gaat duren?

Vandaag heb ik ook nog de verloskundige gebeld. ik heb zo'n last van verstopping, dat ik niet meer wist wat ik moest doen.
ik heb een aantal tips gekregen en als ik er echt last van ga krijge (pijn oid) dan moet ik naar de huisarts. 1 van de tips was om koffie te drinken. Vooral als je normaal geen koffie drinkt, kan dat nog weleens werken.
dus ik vanmiddag 2 vrij sterke koppen naar binnen gewerkt en binnen een uur was ik al naar de wc geweest...
nog niet erg veel kwijt, maar beter dan helemaal niks. dus morgenochtend begin ik met een kop koffie.
wie weet....

groetjes!

Hee koffieleut,

Begint de boel alweer een beetje te werken?
Veel vezels, goed drinken en veel bewegen willen ook nog weleens helpen.
Goh, ik heb toch nog iets geleerd op school, hihihi.

Ik ga proberen dit topic hoog te houden, maar neem jij het stokje daarna weer van me over?
Als jullie terug komen van vakantie gaan wij bijna weg.
Misschien dat ik vanaf ons vakantie adres af en toe ff kom spieken.
Ik weet eigenlijk niet eens of ze daar internet hebbben.
Maar dat zien we dan wel weer.

Groetjes!!!!!

hoi hoi

ja gelukkig is het weer een beetje op gang gekomen. ik hoop  dat het met een paar koppen koffie op te lossen blijft. dan is het geen probleem.

vnadaag weer wezen sporten. lekker! alleen merk ik dat ik minder fanatiek op apparaten zit dan voorheen. maar op de sportschool verzekerden ze dat da tnormaal was. ze vertelden ook dat ik er goed aan deed in mijn eigen tempo aan de gang te gaan en wanneer ik merk dat bepaalde apparaten niet fijn zijn, ik die schrap van mijn schema.
dan kijken zij of er iets anders is wat ik in plaats daarvan kan doen.
Heerlijk mensen die meedenken.

mark is naar de tandarts geweest. het is hem gelukkig meegevallen. deze keer werkte de verdoving wel goed. hij ligt nog een beetje bij te komen op de bank. vanavond laden we de auto vol en waarschijnlijk vannacht (5 uur) vertrekken we richting de zon.

Natuurlijk ga ik weer verder met ons draadje als ik terug ben.
we komen hooguit zaterdag 4 augustus weer thuis. maar het kan goed een paar dagen eerder zijn. (ligt aan de financien...)

ik ga zo mijn kledingkast uitruimen en kijken wat ik meeneem.
groetjes!

Dan treffen we elkaar nog net voordat wij op vakantie gaan.
Wij gaan namelijk 6 augustus weg.
Ik zit dan net rond mijn nod.

Bleh, ongi zijn als ik op vakantie ben.
Moet er nog even niet aan denken.

Vanavond hebben we lekker een avondje voor onszelf.
Erg gezellig, vooral als je vriendje op de bank ligt te slapen.
Ik zo de afstandbediening afpakken.
Als hij toch slaapt, bepaal ik wat er op tv komt

Nogmaals een heel fijne vakantie en tot over 1 1/2 week.

Terug
Bovenaan