Carina1978, Wy2006

ik ben gisteren nog erg creatief geweest...
heb een tekst op een bayshirt afgedrukt. erg leuk issie geworden!
de tekst:
ik heb 9 maanden vastgezeten!

ook voor mezelf een topje voorzien van tekst. dit topje draagik over mijn bikini. want zonder ziet het er echt niet meer uit.
de tekst:
(B)engeltje in the house!

vandaag is mijn neefje jarig. 2 jaar wordt ie!
vanmiddag gaan we erheen en daar blijven we ook een frietje eten.

groetjes!

iedere ochtend ben ik blij nog geen berichtje van je te zien.
want dat betekent dat je nog steeds wandelt!
ik ben erg trots op je!

de verjaardag gisteren was leuk! erg gezellig.
mijn moeder, zus, zwager en nichtje  waren er ook. omdat het toch 1 grote familie aan het worden is.

ik was gisteren pas om half 12 thuis. dus heb vanmorgen lekker uitgeslapen.
voor mij begint de dag u pas... en de jouwe is al halverwege... hahaha

ik ga vnamiddag wat boodschappen doen voor de vakantie. en ik wil alvast wat kleding apart leggen die ik mee wil nemen. want normaal kan ik mijn tas vol met topjes gooien, maar dat stapeltje is flink geslonken.

wanneer zou jij beginnen met het dragen van een buikband? ik dacht dat dat pas was als je over de helft was... (ongeveer)
maar als ik zo droogroei dan denk ik dat ik na de vakantie de eerste al pas.....
dan ben ik nog maar 13 of 14 weken.
is dat niet wat vroeg?

ik ga eens wat opruimen hier, en dan boodschappen doen!

groetjes!

net het nieuws gezien... allemaal wandelars die de 4 dagen volbracht hebben...

is het jou ook gelukt?

gisteren toen ik wegreed van de verjaardag een deukje in een andere auto gereden.
ik moest uit het parkeervak en had nogal weinig ruimte. wist dat die auto achter me stond, maar dacht dat ik meer ruimte had. boem tegen de zijkant van de auto met mijn trekhaak.
de eigenaresse vond het niet nodig een formulier in te vullen, dus ik ben verder gereden.
word ik net gebled door mijn schoonzus, vond ze het ineens teveel schade en ze wilde mijn telefoonnummer...
achja ik ben goed verzekerd.... ik moet wel even goed in de gaten houden dat er niet meer wordt opgegeven dan dat kleine deukje van mijn trekhaak.

vanmiddag weer gesport. lekker!
gewoon op het gemakje wat apparaten gehad en wat cardio gedaan. niet zo fanatiek als anders, maar wel het ide dat ik wat gedaan heb.

groetjes!

Wat lief dat je iedere dag een stukje hebt geschreven.
Ik kon dit topic dus ook snel terug vinden.

De vierdaagse was echt super.
Ik kon alleen de laatste dag jammergenoeg niet lopen, omdat ik echt heel erg veel last had van (bloed) blaren.
Het was heel moeilijk om de beslissing te stoppen te nemen, maar het kon echt niet anders.
Donderdag ben ik 2 keer bij de blarenpost geweest.
Ik had gisteren wel mogen starten, maar ik moest wel oppassen dat het niet zou gaan ontsteken.
Toen ik gisterochtend wakker werd had ik een warme, dikke, rode voet/enkel.
Dus echt niet verantwoord om te gaan lopen.

Ik heb even flink zitten huilen, en nog steeds al ik de beelden op tv zie, of iemand zegt lieve dingen schiet ik vol.
Het lijken wel zwangerschapshormonen

Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, als ik tenminste niet zwanger ben.

Liefs Mij

jeetje wat jammer zeg... dat het net de laatste dag niet meer ging.
en voor volgend jaar... er liep ook minstens 1 zwangere vrouw mee. want die zagen we op tv.
dus zelfs dan kan het.. hahaha

Ik weet al wel bijna zeker dat als ik volgend jaar zwanger ben, ik niet mee ga doen met de vierdaagse.
Ik weet nu hoeveel inspanning je moet leveren, en ik geloof niet dat dat goed is voor een zwangere vrouw.
Maar als het nog even zou duren voor ik moet bevallen, en ik zou me goed voelen dan ga ik zeker een weekje mee voor verzorging, en natuurlijk voor de gezelligheid.

Nu zit ik met mijn beentjes hoog te typen, en tv te kijken.
Op een engelse zender is Titanic.
Één van mijn favoriete films.
Zoooo romantish, en één van de weinige die ik begrijp zonder ondertiteling omdat ik hem al zo vaak heb gezien.

Terug
Bovenaan