Carina1978, Wy2006

Hey meis,

Hoe gaat het nu met je?
Heb je ondanks alles nog een leuke verjaardag gehad van je broertje?

Ik heb vandaag een hele berg was weggewerkt.
Er ligt nu alleen een hele berg strijkgoed op me te wachten.
Ik heb besloten om iedere dag wat weg te strijken, want alles in 1 keer wegwerken is echt een hele klus.

hoi hoi

de verjaardag van mijn broertjes was erg gezellig.
We hebben er een leuk weekend van gemaakt.

heb je een leuke vakantie gehad?

ik had je ook liever leukere berichtjes geschreven, maar het is niet anders.

groetjes!

Door alles ben ik vergeten hoe de vakantie was.

We hebben het erg naar onze zin gehad.
Gelukkig ging het met mijn voeten weer beter, zodat ik ook weer kon wandelen.
Ik ben voor het eerst op 3000m hoogte geweest.
Wat een uitzicht zeg!

's Avonds zaten we in het hotel aan de bar.
Ik aan de cocktails, de rest aan het bier.

Tijdens de vakantie ben ik ongi geweest.
Weer netjes na 33 dagen, dus 2x 33 op rij.
Ik was er helemaal blij mee.

Vrijdag hebben we de hele dag in de auto gezeten.
Ik was wel helemaal gaar, maar ben achteraf wel blij dat we niet ergens overnacht hebben.
Nu heb ik gister moi de tijd gehad om de was te doen, en kon het lekker buiten drogen.
Alleen de strijk, bleeeeeeeeh.
Ik doe iedere dag een beetje, dan valt het wel mee.

Nu ga ik eerst maar eens wat frietjes bakken.
ik ben alleen thuis, dus ik kan zelf beslissen wat ik ga eten, en dan doe ik niet moeilijk.

Groetjes!!!!!!!!!!

ben je ook wel een beetje uitgerust? want al dat wandelen... hahaha
ben wel blij dat je toch gewoon mee kon wandelen, want het had ook kunnen zijn dat het neit kon.

netjes weer een ronde van 33 dagen. Ik ben benieuwd hoe het bij mij weer op gang komt!
met mij gaat het redelijk goed. lichamelijk is het wachten tot het bloeden helemaal stopt.
VRijdag dacht ik dat het zover was, maar zaterdag kwam er toch weer een bloedpropje uit. Gisteravond en vannacht niks gevloeid. je zou denken dat het nu eindelijk weg is, maar niks is zeker.

geestelijk zal het nog wel even duren. ben je er net aan gewend, is het weer weg.
ook het gevoel van zwanger zijn is gewoon helemaal weg. je hoort weleens dat bij vrouwen de hormonen nog erg kunnen opspelen. Ik geloof niet dat dat bij mij het geval is.
iedere keer denk ik aan hoever ik zou zijn geweest.  ik denk dat januari en februari geen leuke maanden gaan worden.(al hoop ik stiekum dan weer zwanger te zijn)

groetjes Carina

Echt uitgerust waren we niet, wel ontspannen.
We stonden namelijk iedere ochtend rond half 9 al op voor het ontbijt, en daarna gingen we dingen ondernemen.
Doordat we zo actief bezig waren vlogen de dagen voorbij.

Ik hoop inderdaad voor je dat je je cyclus snel weer op regel hebt.
Als ik het goed begrijp moet je lichaam nu zelf weer alles oppakken?

Ik heb weleens gehoord dat vrouwen na een miskraam een verhoogde kans hebben om snel zwanger te raken, omdat de zwangerschapshormonen nog in het lichaam zitten.
Maar ik weet niet of dat waar is.

Het lijkt me logisch dat je het in januari/februari moeilijk kan krijgen.
Jullie kindje zou dan geboren worden, en ook jij zou dan achter een kinderwagen moeten lopen.
Maar wie weet ben je dan gewoon weer zwanger, en zit je weer heerlijk op ene roze wolk te genieten, en kan je het andere een beetje achter je laten.

En wie weet zijn we dan wel samen zwanger.
Het zou zomaar kunnen.

Liefs mij.

ja wie weet...
kunnen we toch nog samen zwangeren!

ik heb al meer verhalen gehoord van mensen met een miskraam die daarna snel weer zwanger waren geworden. dus we houden de moed erin.

vanavond naar een ander huisje kijken... ik ben erg benieuwd.
We waren er voor de zwangerschap al een beetje mee bezig, en willen nu de draad weer oppakken. het is een wat ouder huis, maar met eenachtertuin die 2 keer zo groot is als de tuin die we nu hebben. en we willen graag een grote tuin.

ik laat je nog wel weten of het en leuk huis was of niet...

groetjes

hoi hoi

het huisje was oud, nog klein en veel werk.
maar daar moeten we doorheen kijken.

we hebben de plattegrond erbij gepakt en zijn gisteravond gaan tekenen. met een aanbouw van 3 meter, een nieuwe keuken en badkamer, moeten we een heel eind komen.
nu nog de vraag wat dat grapje gaa tkosten.

de wijk is leuk! allemaal dezelfde soort oude huisjes. oude philipswoningen zijn het.
we zitten dan ook wat meer centraal in veldhoven. nu zitten we nog echt aan de rand.

ook ben ik vanochtend voor het eerst een halve dag gaan werken. lekker rustig aan me inlezen en wat materialen inventariseren.
het was fijn met iets anders bezig te zijn, maar ook vermoeiend.   vooral emotioneel erg vermoeiend. iedereeen was erg lief en meelevend, maar iedere keer je verhaal vertellen vergt veel van je.

ik ga zo lekker op de bank liggen en een nutteloze film kijken!

ben jij alweer aan het werk? of heb je deze week nog vrij?
groetjes!

Terug
Bovenaan