Carina1978, Wy2006

hahaha meen je dat nou?
het is maar een auto hoor!

goeiemorgen trouwens!
ben net mijn bed uit en heb geen zin in de klusjes die voor vandaag op het programma staan. ik heb namelijk besloten iedere maandag en woesndag een extra klus in huis te doen. zodat over een paar weken het he;le huis weer eens aan de beurt is geweest voor een opruim en sopbeurt.
ik denk dat ik vandaag een beetje ga valsspelen... heb er echt geeeeeen zin in.

straks ga ik ook weer sporten. daa rheb ik dan weer wel zin in gelukkig!

veel succes bij de garage.. ben benieuwd!
groetjes!

Niks vrije middag, ik was pas om kwart voor 5 thuis van mijn werk.
Het was de bedoeling dat we morgenmiddag de planning voor de komende 3 weken zouden doen, maar dat hebben we vandaag gedaan.
Wat een klus.

Van de 5 collega's werken er op dit moment maar 3.
Maar het werk moet wel gedaan worden.
Natuurlijk kunnen wij niet alles, en dat is ook niet de bedoeling, maar om collega's uit een ander team voor je te laten werken is ook niet makkelijk, omdat zij natuurlijk ook hun eigen werk hebben.
Na heel wat gepuzzel en gebel is het toch gelukt, hoop ik.

Tussendoor kreeg ik nog een telefoontje van mijn vriendin die vertelde dat ze haar baan opgezegd heeft.
En vanavond net voor het eten belde mijn moeder om te vertellen dat zij ziek is.
Dus hups, in de auto, en daar de boel een beetje op orde helpen.

Nu kan ik voordat ik ga slapen nog net ff mijn mail checken, en dan is het toch echt de hoogste tijd.
Morgen om half 7 gaat de wekker weer.

Hoe gaat het eigenlijk met jou?
Zijn de RD er al?

Groetjes

Ik ben een beetje zielig.
Mijn vriendje is 3 dagen naar Spanje.
Misschien maar goed dat hij nu net deze dagen weg is, want ik zit midden in mijn vruchtbare periode.
Geen vriendje betekend geen zaadje, dus ook geen kindje.
Kortom, dus manier om "veilig" seks te hebben

Maar ik kom de dagen wel door hoor.
Vandaag en morgen zit ik al helemaal volgepland, en ook donderdag heb ik nog vanalles te doen.
Wat is nu 3 dagen, toch?

hoi zielig forumvriendinnetje

jeetje wat een gepuzzel zo'n rooster maken. ik ben blij dat ik dat soort dingen niet hoef te doen.

mijn rd... hmmz heb ik dat niet verteld.. nou ze zijn al zo goed als weg.. hahaha
donderdagavond laat kwam het dan goed op gang. vrijdag en zaterdag nogmaal ongi geweest en sinds zondag aan d einlegkruisjes. het blijft wat langer dan normaal hange, maar dan wel heeeeele kleine beetjes
de buikpijn die ik verwachtte kwam niet, dus heb eigenlijk een best normale ongi gehad.

ik verwacht volgend weekend ongeveer mijn vruchtbare tijd weer... dus we zullen zien!
ik ga maar gewoon uit van een cyclus tussen de 30 en 33 dagen.
dan verwacht ik mijn eitje tussen de 28 en 30 september.
mijn NOD is dan tussen 12 en 15 oktober.
ik hoop op een cyclus van 30 dagen, maar de slijmtest zal het gaan uitwijzen!

morgen weer lekker vrij. aan de ene kan fijn om zoveel thuis te zijn, aan de andere kant wil ik meer bezig zijn.   misschien een cursus ofzo?

mijn vriend heeft het ineens in zijn hoofd gekregen dat het ook wel leuk is om in zeeland te gaan wonen. ben ik net een beetje gewend in brabant....
ik laat hem maar een beetje. ik denk dat de manier hoe hij opgevangen is door zijn familie na de miskraam, hem nogal tegen gevallen is. (terecht want echt opgevangen is hij niet)

het enige wat ik op dit moment wil is onze kinderwens in vervulling laten gaan. Waar , dat maakt me niet uit. Als het maar gebeurt... hahaha

groetjes!

Hier ook mijn banner.
Zoals je ziet zit ik in het groene deel.
Vandaag heb ik voor het eerst deze cyclus rekbaar slijm gespot.
Net als de vorige cyclus begon het dus op dag 13.
Goede hoop dat deze cyclus weer rond de 28 dagen zal zijn.
Daarvan uitgaand is mijn volgende nod 4 oktober, en dat is al heel snel.

Na mijn ongi gaan de rubbers de kast in denk ik.
We gaan dan een andere manier van anticonceptie toepassen.
De periodieke onthouding.
Eens kijken hoe dat bevalt

hoi hoi

je hebt een goed beeld van je cyclus en je vruchtbare dagen, dus waarom zou je het niet op die manier doen.
weet wel dat er altijd een superzaadje tussen kan zitten.....

vandaag weer een vrije dag. wat een luxe.
ik moet nog een berg boodschappen doen en ik wil gaan sporten.. weet alleen nog niet wat ik eerst wil gaan doen.

ik heb al stiekum gekeken wat mijn uitgerekende datum zou zijn als het komende maand raak is... zo rond 20 juni is dan de dag. we zullen zien.....

groetjes!

hoi hoi

het wer ddus eerst sporten. ben daar weer eens op de weegschaal gaan staan. de laatste keer dat ik erop stond was ik namelijk nog zwanger.
weeg nu 68,4 kg zonder schoenen. netjes toch voor iemand die 170 centimeter lang is...

mijn buik is nu het enige wat nog echt "papperig" is. over de rest ben ik tevreden.
ik ga wel een beetje mijn buikje trainen, maar niet teveel. (schijnt niet goed te zijn en ik vind het ook onnodig als het straks (hopelijk heel snel) toch weer uit gaat dijen)

de boodschappen zijn weer in huis. de matsweken en hamsterweken zijn niet goed voor mijn voorraadkast.. als mijn plankjes he tmaar houden! hahaha

hoe is het in huize mickey? nog eenzaam en alleen?
groetjes

Terug
Bovenaan