Carina1978, Wy2006

Hoi hoi,

hier gaat alles goed.
Ben nu ongeveer een uurtje terug van een lange dag school.
Toen ik thuis kwam ben ik maar direct met een stofdoek en stofzuiger door de woonkamer gegaan.
Het is maar waar je zin in hebt, maar ja, het moet wel gebeuren.
Vannacht heb ik ondanks dat ik alleen thuis was heerlijk geslapen.
Nog 2 nachtjes en dan is mijn mannetje er weer.

Wat grappig, wij zijn ongeveer even lang, en even zwaar, toeval???

Goed dat je het op kan brengen om steeds te gaan sporten.
Voor mij is het nog iedere week een opgaaf.

En inderdaad, er kan altijd een superzaadje tussen zitten als je aan periodieke onthouding doet, maar dat zij dan zo.
Maar er liggen ook nog genoeg rubbers, als we het niet vertrouwen kunnen we die altijd nog gebruiken.

Nu ga ik maar eens eten koken.
Normaal heb ik daar mijn vriendje voor, maar ja, die is er dus niet.

hoi hoi!

lekker gegeten?
wij wel... heb weer eens pannekoeken gebakken. lekker met warme kersen erop... mmmm

sporten is voor mij geen opgave. ik vind het heerlijk om even lekker aan niks te denken en aan de apparaten te hangen. Ik heb nu het geluk nog veel thuis te zijn. dus heb er dan ook alle tijd voor.
iedere maandag en woensdag vind ik dat ik moet gaan van mezelf. als ik vrijdagmiddag zin heb, ga ik dan ook.

Vriendlief gaat zaterdag werken, dus kan dan ook op het gemak nog wat in huis doen. dan heb ik vrijdagmiddag nog voor mezelf om te gaan sporten.

Mijn streven is een minder blubberig buikje en ik hopo dat ik dan rond de 65 kg weeg. maar dat ik geen must. Als ik maar totdat ik weer zwanger mag zijn onder de 70 kg blijf.

goed he al 500 berichten! en wat mij betreft halen we de 1000 ook nog wel!

byebye

echt wel!
ik ga voor een juni baby!

We gaan in ieder geval vreselijk ons best doen...
liefje is weer minder aan het roken en minder aan het drinken. Na de miskraam was hij weer meer gaan roken. kan het wel begrijpen, maar dat gedeelte wat hij moet aanleveren is nou eenmaal van betere kwaliteit als ie niet rookt.
helemaal stoppen kan hij niet., dan maar zo min mogelijk roken!

slaap lekker straks!

Ik ga voor een augustus-baby.

Mijn vriendje rookt niet, maar drinkt des te meer
Nee hoor, zo erg is het niet.
Hij vind het alleen onzin om drank te laten staan omdat het beter is voor de vruchtbaarheid.

Ik ga zo mijn nichtje ophalen van de peuterspeelzaal.
Daarna gaan we misschien zwemmen.
Lijkt me erg gezellig.
Dat hebben we nog nooit samen gedaan.

Groetjes

wat leuk zwemmen met je nichtje! is het nog doorgegaan?

de mijne had eerst ook zoiets van.. dat doe ikm niet hoor. Totdat ik hem eraan herrinnderde dat ik het 9 maanden niet mocht en als ik bv zou gaan geven zelfs nog langer.
dat en een stukje artikel ergens van het internet afgeplukt zorgde ervor dat hij overstag ging. ik moet zeggen dat hij het aardig doet! ik denk dat hij het roken zo'n beetje gehalveerd heeft.

vandaag weer hard gewerkt. ik heb nu meer het idee dat ik aan het werk ben. alles begint te lopen en er komt steeds wat meer op mijn pad. de ontevredenheid en nutteloosheid  van 2 weken geleden is gelukkig een stuk minder.

vanmiddag toen ik naar de wc ging was er toch nog wat bruinig afscheiding. raar. Dat heb ik nog nooit eerder gehad volgens mij.
Even kijken of het meer wordt of aan blijft houden.

groetjes

Het zwemmen is niet door gegaan.
We hadden niet zoveel tijd.
Maar we hebben wel afgesproken dat we binnenkort een keertje gaan.
Lijkt me leuk, want mijn nichtje schijnt niet bang te zijn voor water.

Terug
Bovenaan