Carina1978, Wy2006

Je zal dit wel niet meer lezen, maar ik wil je toch nog een heel fijn weekend wensen.

Ben benieuwd of je je nog een beetje in hebt kunnen houden met shoppen

Ik heb nu ook een vrij weekend.
Ga er dus ook echt van genieten.

Groetjes!!!!!!!!

Vandaag hebben we een proefrit gemaakt in 2 verschillende auto's.
Wauw, wat een ervaring, rijden in een auto die 8 jaar jonger is dan die we hebben.
Alleen een klein/groot probleem, de prijs!!!
We hadden een bedrag in gedachten dat we maximaal voor een andere auto uit wilden geven, en deze auto is wel een beetje duurder
Komt er nog bij dat we gehoopt hadden voor onze auto iets meer te krijgen.
Het wordt dus onderhandelen.
We hebben het geld wel, maar we hechten beide te weinig waarde aan een auto om er zoveel voor te betalen.

Dilemma dus.

hoi hoi

het weekend was heerlijk! lekker uitgerust en toch ook weer niet   hahaha

mijn nichtje is vreselijk verwend vandaag. wat een kadootjes zeg!

ik heb niet veel geshopt. wel wat nieuwe planten voor in huis bij de intratuin meegenomen, maar kleding heb ik niet echt kunnen vinden.,

stiekum hoop ik dat ik volgende maand zwanger mag zijn en ik die kleding dan toch niet lang kan dragen. het liefst kijk ik naar de zwangerschapskleding, wat nu natuurlijk niet meer nodig is. stom he!

een nieuwe auto.. ik zou niet meer uitgeven dan da tje bedacht had hoor. ik vind het zelf ook zonde om veeeeel geld voor een auto uit te geven.
is jullie auto aan vervanging toe? of ga je vast op zoek naar een gezinswagen???

groetjes

Welkom thuis!!!

Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad.
Hier is het wat minder.
Ik zit een beetje tegen een griepje aan, maar het wil nog niet echt doorzetten, of liever nog, over gaan.

Gisteravond de verjaardag was erg gezellig, maar ik heb voor de zekerheid maar geen alcohol gedronken, datr smaakte toch niet.
Vandaag een feestje van het carnaval.
Ik ben tegen 4 uur naar huis gegaaan, en ben mijn bed in gedoken.
Tegen half 9 werd ik weer wakker, met het gevoel zo door te kunnen slapen.
Ik ben toch maar opgestaan, anders slaap ik vannacht misschien niet.

Toen ik thuis kwam belde mijn schoonvader nog.
Hij was op internet aan het kijken geweest naar het type auto waar wij ons oog op hebben laten vallen.
Het is overigens geen gezinswagen, wij vallen niet zo op grote wagens.
En wat denk je wat hij gevonden heeft.
De auto waar wij gisteren in gereden hebben!!!!
Dat is op zich niet zo verwonderlijk, want de garage waar hij te koop staat heeft een eigen site.
Maar dit keer stond de auto op de site van de bovag, en voor 1000 euro minder

Onder de www knop staat de garage waar we gisteren dus geweest zijn.
Kortom, dat gaan we even uitzoeken, want als de auto 1000 euro  goedkoper is wordt het voor ons wel iets interessanter.

Wordt vervolgd.

Ik heb net zelf ook even gekeken naar de auto, en hij staat op die andere site inderdaad goedkoper.
Morgenmiddag zijn we lekker vrij, dus dan kunnen we eens even gaan informeren bij de garagehouder.
Wie weet zijn we over een paar dagen wel de trotse bezitters van een andere auto.

Hoewel ik er ook altijd wel een beetje emotioneel van word als je je "oude" auto bij de garage achter moet laten
Erg he?

Terug
Bovenaan