Carina1978, Wy2006

hoi hoi

klopt het hele weekend...
misschien dat ik vanaf de pc van mijn lieve broertje even op het internet kan...

vergeet niet dat mijn vriendinnen er ook wonen!

groetjes

Tja, dan zal je wel niet veel tijd over houden.

Hoe gaat ie???
Ik ben op weg flink verkouden te worden.
Vanmorgen werd ik wakker met iets keelpijn.
in de loop van de dag werd dat erger.
Ook heb ik hoofdpijn en vind het ontzettend koud.

Dit alles komt op een wel heel erg ongelegen moment.
Ik moet namelijk het hele weekend werken.
Vanavond maar vroeg naar bed met een paar molletjes.
Hoop dat ik me morgen een stuk beter voel.

hoi hoi

het gaat wel.. voel me niet echt geweldig, ben moe en was vanmiddag een beetje slap in de benen.

mark staat versteld van mijn buik.. zo erg is het normaal toch niet als je ongesteld meot worden? tja ik snap er niks van....

als het een ongi is, weet ik in ieder geval dat ik hard ga trainen.. want dit is echt niet normaal!

ik duim voor ja dat je niet ziek word! rust lekekr uit.. ik ga ook lekker vroeg naar bed vanavond!

beterschap!

Ja hoor, ik heb het helemaal te pakken.
Gisteravond ben ik vroeg naar bed gegaan, en ik heb ook goed geslapen.
Maar vanmorgen voelde ik me toch nog niet helemaal fit.
Ik ben wel gewoon gaan werken en dat ging ook wel goed, maar omdat ik vanavond een etentje heb met mijn collega's ga ik nu even een paar uurtjes slapen.

Als ik je niet weer spreek alvast een heel fijn weekend.
Succes  met de bezichtiging morgen.
Ik hoop dat alles een beetje mee valt en dat jullie een bod uit kunnen brengen dat in het gunstigste geval direct geaccepteerd wordt.
En natuurlijk succes/sterkte met het afwachten of je ongi wordt, en evt met testen.

Ik zal zorgen dat dit topic een beetje hoog blijft zodat je, als je even de beschikking over en computer hebt niet zo hoeft te zoeken, en snel je verhaal kan vertellen

Groetjes!!!!!!!!!!!

wat lief zeg! ik ga proberen zaterdagmiddag even een update te geven van het huis en de hopelijk wegblijvende ongi.

de makelaar heeft vanmorgen gebeld... maandagmiddag hebben we de eerste kijkers!
echt snel! dit had ik niet verwacht!

ik dacht eigenlijk dat hij belde omdat er iets met de papieren was ofzo...

voel me een beetje zwaar in mijn hoofd.. heb zo'n vermoeden dat het dan toch een ongi kan worden... zucht

groetjes! Carina

Zo, het slaapje zit er op.
Eigenlijk had ik nog wel even door willen slapen, maar da wekker heeft er een abrupt eind aan gemaakt.
Nu even douchen, en een beetje tutten.
Over ongeveer een uurtje word ik opgehaald.

Huh, maandag al de eerste kijkers????
Dat is snel.
Niet te snel toegeven he, mochten ze een bod uitbrengen
Dat wordt dus nog je huis een extra poetsbeurt geven om een goede indruk achter te laten.
Je bent nog druk maandag, hihihi.

Helaas, nog geen nieuws van jouw kant.

Ik heb ook eigenlijk niet zoveel te melden.
Vanmorgen heb ik gewerkt, en geloof het of niet, ik heb om half 9 aan jullie gedacht.

Ik ga me nu even op het huishouden storten, en daarna lekker niksen.
Ben namelijk nog steeds flink verkouden.

hoi hoi!

nou daar ben ik dan! toch nog een berichtje van mijn kant vandaag!

8:30 naar het huisg ekeken.. een bod gedaan wat veel te laag was 145000 en toen door anar de hypotheek adviseur. deze zit in hetzelfe kantoor als die makelaar. daarna de makelaar weer gesproken en een uiterste bod gedaan van 155000 en dat is geaccepteerd!

21 december krijgen we de sleutel!!!!!

jeetje kan het nog niet goed geloven.

wat de ongi betreft.. hij is er nog niet. maar de domme doosdie ik ben is vergeten een test mee te nemen.
ik ga maar rustig wat drinken vanavond.. veel kwaad kan dat toch nog niet. want de bloedband is toch pas later??!!

groetjes  Carina
Ben er helemaal hyper van!

Terug
Bovenaan