Carina1978, Wy2006

hoi hoi

lief van je dat je zo met me meeleeft!
zodra je me een zeur gaat vinden moet je het zeggen hoor!

morgen wordt een drukke dag. hij begint bij de huisarts, daar komt een allergie deskundige en mag ik weer babbelen over of de medicijnen werken ed. zal toch nog eens vragen of dit echt geen problemen met een zwangerschap kan opleveren. de apotheek zei van niet, maar deze man zal er vast ook wel iets vanaf weten.

daarna wil ik wat boodschappen doen en daarna naar de sportschool (ben al een week niet geweest foei!)

de middag staat in het teken van het huis. ik hoop dat de makelaar de brochure voor ons huis af heeft (zal hem wel doormailen dan!)   en ik heb wat telefoontjes te plegen over ons misschien wel toekomstige huis.

ik heb al zitten rekenen. stel het is nu raak....
dan ben ik eind juni ongeveer uitgerekend.
als we dan 1 januari de sleutel kunnen krijgen, dan kunnen er de eerste maand een paar grote klussen gedaan worden door de aannemer. vanaf februari kan mark dan verder met het opknappen. dit geven we 2 maanden dan moet het leefbaar zijn.(dat wil voor ons zeggen dat het beneden klaar moet zijn en onze slaapkamer)
dan zitten we er in april in en kan mark op het gemak de babykamer maken.
zijn we in ieder geval op tijd klaar....

ik maak me nog neit druk! hahaha al is 2 maanden leefbaar maken natuurlijk zo om als je alleen de weekenden hebt!
misschien moeten we daar nog een vakantie tegenaangooien... mark heeft dan vast nog wel wat dagen.

we hebben trouwens besloten dat als het dak in goede staat is, we een bod gaan doen. morgen ga ik daar dus over bellen met een expert die al in dat huis geweest is. misschien moeten we een officieel rapport laten maken, maar misschien kan hij ons ook wel zo   vertellen wat de staat van het dak is. ik hoop natuurlijk dat laatste.

hoe ziet jou dag er morgen uit?
ik denk dat ik aan het eind van de dag weer uitgeput van alle nieuwe dingen en informatie op de bank beland!
of is er toch een andere reden waarom ik dit weekend meer moe ben dan anders......

groetjes Carina

Hoe mijn dag er morgen uit ziet??

IK BEN VRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmiddag werd ik gebelt door een collega.
Ze vertelde dat de klant waar morgen naartoe zou moeten de zorg afgezegd heeft.
Dus onverwacht een vrije dag.

Jouw dag zit wel lekker vol zeg.
Maar hopelijk is het niet voor niks.

Nog maar 6 dagen tot je nod.
Dat moet toch te doen zijn???

hoi hoi

de eerste 2 dingen van vandaag zitten erop...
de boodschappen zijn gedaan en de allergie dokter was blij met me. Het gaat een stuk beter dan een jaar geleden! hij heeft goede hoop dat ik over anderhalf jaar de medicijnen niet meer nodig heb. dus we houden hoop.

nu de rest van mijn lijstje nog... heb echt geeeeeen zin om te sporten,zal eens vragen of de buuf zin heeft om mee te gaan.

geniet lekker van je vrije dag!
en ja 5 dagen moet toch te doen zijn????
groetjes

En, nog gesport vandaag?
Ik ga vanavond weer zwemmen.
Heb op dit moment nog niet zoveel zin, maar dat komt hoop ik nog wel.
Ondanks dat mijn vriendin en ik vlak bij elkaar wonen zien we elkaar helemaal niet zoveel.
Dus tijdens het zwemmen hebben we vaak heel wat bij te kletsen, dus de tijd vliegt voorbij.

Al iets gehoord van de makelaar(s)???

nee, ben niet emer gaan sporten... woensdag ga ik echt!

we hebben een 2de bezichtiging zaterdag, en dan met aannemer erbij.
om 8:30 gaan we het huis rond en hoop ik dat de kosten voor ons meevallen...

vanavond gaan we naar vrienden van ons.. ff kopje koffie halen.

groetjes

Wat heerlijk dat onze internetverbinding weer wat sneller is.
Sinds 2 weken hebben we een ander abonnement inclusief telefoon.
Vanaf die tijd was internet heel langzaam.
Vandaag hebben we contact opgenomen met de provider, en nu kunnen we weer normaal internetten zonder ons te ergeren aan de snelheid.

Niet boos worden, ik heb je adres gevonden (incl postcode)
Met de kerst krijg je een kaartje misschien zelfs nog wel eerder.

Terug
Bovenaan