Carina1978, Wy2006

haha boos.. nee joh!
en als het andere huis doorgaat weet je mijn nieuwe adres ook al....lol

ik heb nog niet getest, maar ik heb wel steeds meer de neiging om het te doen.

gisteravond waren we namelijk op visite, en daar hebben we gezellig de hele avond gezeten. drankje (frisdrank) erbij...
toen we op weg naar huis gingen had ik toch een honger.. en ik had nog wel een flinke kom erwtensoep gegeten die avond.. dus bij thuiskomst nog 2 dikke sneden zelfgebakken brood met kruidenboter op.

mijn buik is nog steeds helemaal opgezet en ik heb weer het gevoel alsof er een baksteen in mijn maag ligt.
dat had ik de vorige keer ook!

aaaaaaah ik word echt gek!
groetjes!

morgenochtend......

heb dan toch nog een test voor het weekend liggen
kan ik altijd nog nieuwe bestellen als ik negatief test. die paar euro kunnen me  toch niet schelen.

hoi hoi

het was even een tegenvaller, maar goed het kan natuurlijk te vroeg geweest zijn.
ik werd al een muts genoemd door mijn lief. meer als grap natuurlijk...

de laatste test gaat dit weekend wel mee naar zeeland. en dan kan ik altijd na het weekend nieuwe bestellen. ik heb ze toch wel graag in huis.

het bord staat trouwens in de tuin. vanaf nu is het afwachten wat er gaat gebeuren...
ben zo nieuwsgierig!

was vanalles van plan om te doen, maar er is maar weinig van gekomen. ben met de buuf naar een slager een paar dorpen verderop gegaan. daar is het vlees een stuk goedkoper. heb daar flink ingeslagen en dat ligt nu in porties in de vriezer.
ik zal dat soort shopuitstapjes met haar wel missen... en zij ook begreep ik vanmiddag.

groetjes Carina

Dus jij zit het HELE  weekend in Zeeland???

Je hebt daar toch wel ergens beschikking over een computer.
Ik kan namelijk echt niet tot zondagavond wachten hoor

Kan me voorstellen dat je de uitstapjes met je buurvrouw gaat missen.
Heb je al gehoord welk soort buren je straks misschien krijgt?
Misschien zit daar ook wel een heel leuke buurvrouw bij.
Maar je hebt natuurlijk ook je familie in de buurt.
Dan moeten zij er maar aan geloven.

Terug
Bovenaan