Carina1978, Wy2006

leuk yvon dat je nog af en toe komt kijken!
is vast veel te veel om terug te lezen! hahaha
ik ben inmiddels weer met de 2de ronde begonnen na de miskraam. we hebben goede hoop...

hey mickey! heb je de rubbers al ritueel verbrand?

ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek voor vervangwerkzaamheden. 7 november moet ik even op en neer naar zeeland. je moet er wat voor over hebben! gelukkig ben ik op woensdag altijd vrij. ik ga ook de stichting een brief sturen die weer in een andere regio zit. misschien kan ik daar op diezelfde dag ook wel terecht?

het vervelende van vervangen is dat je geen vast inkomen hebt. als er weinig zieken zijn, kom je ook niet echt aan de bak. dus heb je een lager inkomen. maarja ik moet toch ergens beginnen.

lekekr een weekend vrij! ik duim voor je dat je de woensda gook niet ingeroosterd wordt!

groetjes en een prettig weekend!

Jullie hebben wel geluk zeg.
Beide al zo snel een uitnodiging voor een gesprek.
Je moet inderdaad ergens beginnen.
Als je eenmaal verhuisd bent kan je altijd nog verder zoeken.

De rubbers liggen hier nog netjes in de kast hoor.
Al wordt het wel steeds moeilijker om ze te gebruiken.
Dat geldt dan metname voor mij.
Maar goed, die laatste weken komen we ook wel door.

Het is vandaag een beetje een bijzondere dag.
Het is precies een jaar geleden dat ik de laatste pil geslikt heb.
Ik kan het me nog herinneren als de dag van gister.

Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo lekker?
Ik ben nog niet buiten geweest, maar volgens mij is het wel koud.
Gisteravond hebben we onze winterjassen maar weer voor de dag gehaald, en ik heb meteen de zomerjassen gewassen.
De winter is dus wat dat betreft voor ons begonnen

hoi hoi

wij hebben net nog buiten gezeten. in het zonnetje, met de houtkachel aan. heerlijk!
ook ik heb onze  zomerjassen vorige week al uitgewassen.

ik heb me er maar bij neergelegd dat ik niet gelijk een baan heb, maar moet gaan vervangen. des noods zoek ik iets buiten het onderwijs voor een paar dagen en ga de rest vervangen.
want met alleen vervangen weet je nooit wat je die maand moet werken en dus ook niet wat je inkomen is. en dat is toch wel erg onzeker hoor!

ik ga vanavond op mijn neefje passen. hij ligt dan al wel op bed te slapen, dus denk dat ik mijn laptop maar meeneem. vind ik toch handiger (heb ik mijn favorieten lijst enzo).
de mannen zijn weer naar de voetbal.

een fijne avond!
groetjes Carina

Toevallig, ik moet vanavond ook oppassen.
Ik heb alleen geen pc tot mijn beschikking, dus we kunnen elkaar geen gezelschap houden.

Volgens mij is er vanavond weer vanalles op de tv, dus ik zal me wel niet vervelen.
Drankje en een zak chips erbij, en dan komt het helemaal goed.

Vanmiddag heb ik een poging gedaan om mijn was buiten te drogen, maar dat is niet gelukt.
Balen, want nu moest ik met een volle wasmand alsnog 2 trappen op.

Fijne avond en tot snel!!!

En, lekker opgepast gisteravond???
Ik dacht dat ik wel optij thuis zou zijn.
Mijn zus is namelijk nooit zo laat.
Komt ze pas om 1 uur weer thuis
Op zich nog niet zo laat, maar voor haar doen dus wel.
Gelukkig kon ik een dekbes en kussen pakken, en ben ik dus lekker op de bank gaan liggen.
Er was alleen niks meer op tv wat me interesseerde.

Vanmiddag hebben we een feestje van een oom en tante van me.
Ik heb er zin in, al heb ik geen idee wat ik aan moet doen.
Daar ga ik nog maar even over nadenken.

Morgen lekker eeen dagje vrij.
Alleen staan om half 8 de schilders al op de stoep, dat is wat minder.
Maar ik heb me al voorgenomen alleen de deur open te doen, en dan weer mijn bed in te gaan.
Proberen of ik nog wat kan slapen.

Fijne zondag!!!!!!!!!!

hoi hoi

slimme ik had niet meer aan de laptoip gedacht gisteren. ik heb flink wat heen en weer gezapt, maar er was echt niks op tv.. blegh

vandaag hebben we een lamme dag gehad. ik heb een flinke pan soep gemaakt, want een vriendv an mark bleef meeeten. want het was de laatste race van de formule 1 vandaag en die wilden ze samen kijken.

een neef van mark kwam met zijn gezin een kop thee drinken en nu is het weer rustig in huis. Al zit die vriend er nog wel hoor... hij is bijna inboedel. hahaha

het eerste verhuisbusje is geregeld bij de neef van mark! super!

morgen ga ik de aannemer proberen te bereiken, om definitief af te spreken voor zaterdag. ook wil ik nog wat opruimen, strijken en natuurlijk naar de sportschool.
en misschien nog wel even naar de markt voor wat fruit.

oja ik was weer even met de kalender in de weer... als ik deze rond ongi moet worden is dat in het weekend dat we in zeeland zijn voor de verjaardag van mijn zus. zou wel een leuke verjaardagskadootje zijn he... maar moet jij wel geduld hebben tot de zondagavond.. ik bereid je maar vast voor hahaha

groetjes en ik duim voor je dat je nog lekker kunt slapen morgen!

Nou zeg, dat heb je niet goed gepland.
Zeg dat weekendje Zeeland maar af hoor

Heb je niet een mobiel met fotocamera?
Kan je een foto van je positieve test als mail versturen
Ach, wie weet is deze cyclus iets korter dan de vorige, en test je voor je weggaat al.
Het zou zomaar kunnen.

Het feestje vanmiddag was erg gezellig.
Normaal zie ik mijn neven en   nichten niet zo vaak, en nu waren ze er op   na allemaal.
Even gezellig bijgekletst.

Ik wordt ondertussen helemaal gek van mezelf.
Heel stiekem zou ik de rubbers nu al willen laten voor wat ze zijn, grrrrrrrrr.
Moet niet, kan niet, mag niet, waarom eigenlijk niet???

Ik had nooit verwacht dat die laatste weken zo zwaar zouden zijn.

Terug
Bovenaan