Carina1978, Wy2006

ach weet je.. ik kom er heus wel weer bovenop.
ik moet het er dan gewoon ujitgooien, flinke tranen laten rollen en me er aan overgeven.

toevallig kwam vanmiddag net op dat moment de buuf aan. heb even heerlijk tegen haar aan kunnen mopperen.

heb mezelf verwend met een 6-pack kriek... heerlijk!
niet dat die allemaal vanavond op gaan, want daar kan ik niet zo goed tegen.
2 biertjes en ik ben al aangeschoten. (ben bier echt niet meer gewend na de zwangerschap)

vol goede mod gaan we verder. ik moet de instelling weer terugkrijgen van we zien wel... n proberen me niet zo druk te maken.

vanmiddag stonden er trouwens ineens 2 mensen voor de deur die het huis op internet hadden gezien. heb ze rondgeleid en verteld dat ze altijd de makelaar nog konden bellen voor een officiele bezichtiging of voor vragen.
donderdag komen er ook mensen kijken, maar dan wel met makelaar erbij!!!

ben zo benieuwd!

groetjes

De eerst kijkers zijn dus een feit.
Onthou goed dat je maar 1 koper nodig hebt he?

Jezelf af en toe verwennen is helemaal niet verkeerd hoor.
Gewoon lekker doen.

Enne, ik heb een brede rug, dus je mag best tegen me mopperen, al is het dan schriftelijk.

over verwennen gesproken....
straks een staart in mijn haar knopen en dan naar de kapper.
een ander kleurtje en een stukje eraf. mijn haar heeft veel te lijden gehad met de zon. het is zo licht opgekleurd en voelt in de punten erg stug aan/ denk dus dat er flinke lagen komen....
misschien wel korter dan ik denk.......

Foto foto

Is je haar leuk geworden???

Ik heb de hele dag al steekjes rechts in mijn onderbuik.
Het is hetzelfde gevoel alsof ik mijn eisprong heb, maar ik heb al sinds gisteren geen slijmpies meer.
Wel een rare eisprong dan.

Het is hier nog steeds koud in huis.
Gelukkig mocht ik van de heren schilders het raam weer op tochtstand zetten nu ik thuis ben, anders is het helemaal geen doen.
Ik heb helemaal stijve vingers, en ik moet naar de wc, maar de heren zijn voor het raam aan het schilderen.

Zo, ff mijn beklag gedaan

hoi hoi

het is een soort bob geworden. maar dan loopt het schuin naar voren toe. dus voor is langer dan achter. de kleur is een stuk donkerder, maar omdat mijn haar nog erg licht was, kan het zijn dat het sneller vervaagd.. nou dat zien we dan wel weer.

hmmz rare eisprong ja...

ik had ook iets raars... gisteravond een romantisch avondje gehad.. heb ik vanmorgen bij het afvegen.. bloed!
nu net naar de wc geweest en nog steeds een beetje met wat slijm erbij.ook voelt het niet prettig in mijn buik... en is die een beetje opgezet.
wat een raar lichaam heb ik toch!

groetjes Carina
(waar het wel lekker warm is in huis!)

De heren zijn opruimen, dus het zal hier zo ook wel warm worden.

Je kapsel klinkt leuk.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik  mijn haar bijna nooit kleur, en als ik het al doe, dan laat ik het door mijn zusje doen.
Zij heeft jaren geleden voor kapster geleerd.

Zijn jullie niet wat te heftig te werk gegaan gisteren?  
Bloed en slijm heb ik nog nooit meegemaakt.

nee het was niet eens heftig...
gewoon normaal eigenlijk.

hahaa je krijgt zo nog een beeld van me zeg.. hahaha

ik kijk het vadaag even aan, anders misschien toch gyn bellen? of is dat te lang na de miskraam om er nog iets mee te maken te hebben??

Terug
Bovenaan