Carina1978, Wy2006

Terwijk ik op de schilders zit te wachten wil ik je vast heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot nieuws vertellen.

We hebben vannacht officieel GEKLUST!!!!!!!!!!!

Eerst wilde mijn mannetje nog wel een rubber gebruiken, ne dat hebben we ook gedaan, maar ineens deed hij hem af, en ginggen we vrolijk verder.
Naderhand zei hij, nu kan het bij jou zomaar raak zijn.
Tja, en werd ik natuurlijk even emotioneel van.
Emo-kip die ik ben.

Bij een cyclus van 30 dagen, is vandaag ongeveer mijn ei.
Ik weet eigenlijk niet waar ik nu op hoop.
Zwanger zijn betekent namelijk dat ik dit jaar mijn school niet af kan maken.
Mar oals ik al eerder vertelde denk ik dat deze cyclus korter is, dus dan is mijn ei al geweest, en kan  ik dus niet zwanger worden.

Nou, is dat geen nieuws op de vroege ochtend????

Nog steeds geen schilders hier trouwens
Daar sta ik dan zo vroeg voor op.

goeiemorgen!

nou ik ben gelijk wakker hoor! wat goed zeg...
en zeker goed dat hij het uit zichzelf besloten heeft!

ik weet nog wel de eerste keer voor een kindje. ik vond het echt erg bijzonder.
nu een aantal maanden later is het in de vruchtbare tijd nog steeds anders dan wanneer er geen kans is om  zwanger te worden.
super!

als je het zeker wil weten zou je vandaag en morgen een ovulatie test kunnen doen. weet je wel of je ei nog komt of al is geweest.. maar ik zou het gewoon lekker afwachten. je gevoel is vaak het beste hoor!

een fijne dag!

Hahaha, ik kan wel zien dat ik vanmorgen nog niet goed wakker was.
Wat een schrijffouten staan er in mijn stukje zeg.
Maar je hebt mijn verhaal begrepen, en dat is het belangrijkste.

hoi hoi

ik wil even bij je mopperen hoor...

voel me de laatste dagen KUT. ben erg down, dacht eerst dat het door de ongi kwam, maar ik denk dat he tnu pas tot me doordringt dat er echt nog geen kindje komt in februari. Er komt echt niks uit mijn handen.
Vanmorgen heb ik de hond uitgelaten, en een beetje de was opgeruimd. het liefst duik ik in mijn bed, ver onder de dekens.
pfffffff

Als ik me bedenk dat ik nu al ruim over de helft was geweest wordt het alleen maar erger. vooral als ik bedenk dat er nu helemaal niks zit.

Ik ben blij dat we iets postiefs hebben on het vooruitzicht.. ons nieuwe huis. maar het maakt het gemis niet minder.

ik moest het ff kwijt.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo k*t voelt.
Het is denk ik heel normaal.

En als je een keer zin hebt om een dag in bed te blijven liggen, dan doe je dat toch lekker.
Over een paar weken kan je je helemaal op jullie huisje storten.
Even iets afleiding is natuurlijk iet verkeerd.

En als je even wil klagen, zeuren, huilen, schelden of weet ik veel wat, ga je gang.
Het lucht vast en zeker op.

Sterkte meis!!!!!

Terug
Bovenaan