Carina1978, Wy2006

Ik zit weer in de lappenmand hoor.
Vanmorgen toen ik aan het werk was kreeg ik ineens weer erge pijn in mijn rug, net boven mijn billen.
Gelukkig kon ik wel door werken, maar echt lekker ging het niet.
Ik hoop dat de pijn vanzelf weer weggaat, want ik wil nu liever geen pijnstillers nemen.
Je weet tenslotte maar nooit.

Hoe gaat het met jou?
Al iets van een koper gehoord?

hoi hoi

ja de kijker die met makelaar gewees tis gisteren, heeft een bod gedaan van 225000. nou daar trappen wij dus niet in!
maar goed we hebben een tegenvoorstel van 237000 gedaan en nu is het afwachten. ik zal morgen wel gebeld worden.

we zijn niet van plan om onder de 235000 te gaan.

jeetje.. het zit je niet mee he!
ik weet niet hoe dat zit met pijnstillers, maar je mag wel een asperietntje als je zwanger bent. Dus als je echt iets nodig hebt, kun je dat in een uiterst geval pakken.

het slijm is vandaag officieel gearriveerd! met een beetje geluk wordt het toch een cyclus van 30 dagen....
ik blijf trouwens maar dat zware gevoel in mijn onderbuik houden. een collega raadde me toch maar aan de gynaecollog te bellen. ook al hoort je lichaam schoon te zijn na een menstruatie... je weet nou eenmaal maar nooit!
ik twijfel of ik dat morgen doe.

oja en als ik dan morgenmiddag bijvoorbeeld een echo kan laten maken.. kunnen ze dan zien dat we vandaag geklust hebben? dat lijkt me best genant...
groetjes

Hahaha, ik heb geen idee of je dat kan zien.
Lijkt me wel grappig al die spermies in beeld

Oei, spannend hoor, een eerste bod.
De mensen zijn dus echt geinteresseerd.
Als ze echt willen dan valt er denk ik nog wel wat te onderhandelen.
Succes.

Als het je een goed gevoel geeft moet je gewoon de gyn bellen.
Het kan in ieder geval geen kwaad, toch???

goeiemorgen!

hoe is het nu met je rug? gaat het weer een beetje?

ik zit hier met de telefoon naast me... en maar hopen dat de makelaar weer vroeg belt vandaag!

zit nog steeds in twijfel of ik de gyn ga bellen....

groetjes!

Vanmorgen ging het een stuk beter met mijn rug, maar in de loop van de dag werd het weer erger.
Ik neem nog steeds geen pijnstillers zolang ik het vol kan houden tenminste.

En, heeft de makelaar nog gebeld???

ONS HUIS IS VERKOCHT!!!!!

onder voorbehoud van financiering dan, maar dat zal wel goed komen.. de kopers zijn gisteren bij de hypotheekadviseur geweest!

ik ben er helemaal hyper van!
en wat een geruststelling! je maakt je onderbewust toch wat zorgen... 1 februari is dan de overdracht! geweldig toch!

groetjes

Terug
Bovenaan