Tijdens mijn eerste bevalling had een verloskundige , die ik pas ontmoette tijdens mijn eerste weeen, zij fungeert als achterwacht hier in de verloskundigenpraktijk. Zij heeft mij geweldig geholpen tijdens de geboorte van onze zoon, heeft me bijna direct op de baarkruk gezet, aangezien ik geen persweeen had en binnen 30 minuten was Thomas geboren! Aangezien ik medio 15 augustus weer heerlijk mag puffen, hoop ik deze keer stiekem wel op mijn vaste verloskundige, een hele lieve aardige vrouw, aangezien ik door de geboorte een heerlijk zacht ei ben geworden i.p.v. de minder emotionele tante van voorheen, past zij nu beter bij mij, denk ik. Onze dochter moet er toch uit komen, dus als het medische begeleidingsproces maar voldoet en ik mijn gezonde madammeke in handen heb, vind ik het in feite allemaal best. Niet iedereen is zo makkelijk als mij, dat weet ik, dus kritische dames op gelet, een heel eisenpakket van tevoren stellen oke, maar op het moment supreme ben je al lang blij met iemands kundige hulp, als je kindje maar gezond ter wereld komt TOCH!!
liefs Annet