Chatbox

Tjongejongejonge, wat een agressie toch weer anoniem van 13.59. Ik stel alleen maar vast, naar aanleiding van de reactie van oerang maluku, dat Krista geen moeder is. Volgens mij ben ik nu toch niet aan het schelden of zo? Als je geen kinderen hebt heet dat toch gewoon zo, of vergis ik me nu en heb ik ongemerkt en ongewild iemand uitgescholden voor rotte vis? Als dat zo is mijn excuses. En wie IK ben, nou gewoon een anoniem die het waagde een opmerking te plaatsen. Zoals ik al zei, mijn nederige excusen voor mijn onbeschofte opmerking..........
 
Nogmaals ik baal hier echt van! Ik beweer helemaal niet dat ik het maar beter weet omdat ik in een KDV werk... en trouwens is het verboden om hier antwoord te geven, alleen omdat ik geen kinderen heb? Nou ja als het zo moet heb ik hier geen eens meer zin in...
 
Hoi Krista
Laat je toch niet wegjagen door het domme gedoe van andere mensen.....daar moet je gewoon boven staan.
En even voor andere mensen....misschien wil Krista wel heel graag kinderen en wil het niet lukken, dan ga je toch geen discussie voeren of het relevant is of ze wel of geen kinderen heeft. Misschien kwets je haar daar wel enorm mee.
Kop op Krista....gewoon door blijven gaan met antwoord geven hoor....
Groetjes Maaike
 
Hahaha, moet hier echt om lachen zeg! Net ook op het andere deel van het forum dezelfde onzin gelezen!Ik ga snel terug naar het dreumesforum, is het tenminste wel gezellig en wordt er tenminste normaal gereageerd op normale vragen Gezellig samen ervaringen uitwisselen, waar een forum als dit voor bedoeld is!Jullie maken elkaar echt gek zeg.Wat een giller...
 
Ik had al gehoord dat er een flink menings vetschil was op dit item. Best grappig om te lezen. Tot nu toe heb ik alleen maar leuke ervaringen op dit forum.
Heb je zin om leuk te kletsen dan ga je toch naar de maandclub mamma's of voorjaar zomer najaar en winter mamma's.
Laat elkaar lekker in zijn waarde. En wees blij dat je elkaar in iedergeval ergens kan ontmoeten.
 
Terug
Bovenaan