Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Mijn eitje(s) staan op springen!!!
Morgen weer terug. Door de clomid kan blijkbaar je baarmoederslijmvlies anders reageren op sperma en dat willen ze morgen nakijken. ben weer vergeten hoe die test heet.
Vannacht mogen we dus gaan klussen, erg romatisch, NOT! Ik heb om 9:45 uur een afspraak en nmoet 6-8 van te voren gemeenschap hebben dus midden in de nacht.
Straks manlief maar even op de hoogte brengen.
Mocht ik deze keer niet zwanger raken dan moeten we zelf een half jaar met de clomid aan de gang.Tot morgen maar weer.
groetjes FB

Zie je nou, dat dacht ik al wel. Geweldig toch?! Die test heet een samenlevingstest.
Moet dat echt 6-8 uur van te voren? Daar hebben ze bij ons nooit iets over gezegd. Alleen de avond voor de afspraak in 't ziekenhuis maar geen tijdslimiet. Lekker dan. Kom je net uit je dromen moet je verplicht "het" doen. Nee dat is echt niet romantisch. Dat verplichte moeten vond ik nog het ergste van alles. Maar goed het hoort erbij en als je het niet doet weet je zeker dat het de volgende maand weer moet. Nou spannend joh. Dat eitje zal morgen wel gesprongen zijn dus hopen dat het vannacht RAAK is! Hebben ze nog gezegd hoe groot je eitje nu was?
Nou toi toi toi en doe jullie best vannacht . Ik hoor 't morgen wel weer toch?

Groetjes Corina

Vanochtend weer gezellig op bezoek geweest bij de gyn.
De samenlevingstest was negatief. Heb ik voor niets de wekker gezet vannacht!!???
Ze vertelde ook meteen dat het weinig zegt. Nu moet manlief ook aan de slag. Hij moet zijn zaad laten controleren. Volgende week moet ik progesteron laten prikken.
Even afwachten wat de uitslagen zijn. Ik heb 18 mei een belafspraak. Nu kan het lange wachten beginnen!!!!
Maar hopen op het beste en uitgaan van het slechtse. Dan kan het altijd meevallen.

Corina.
Zag aan je nickname dat je ook in 1978 geboren bent? Hoeveel kinderen heb je?
Ik ben gelukkig al de trotse moeder van een dochter van 2,5 jaar.
Bedankt voor al je reacties.

groetjes FB

Hey FB,

Hebben ze niet gekeken of je eitje gesprongen was?
Zo zie je maar dat ieder ziekenhuis blijkbaar een ander protocol heeft. Mijn man heeft al een zaadonderzoek gehad gelijk toen we met de medische molen begonnen. Dus bij de intake heeft ie gelijk al opdracht gekregen om wat in te leveren. En bij jullie ziekenhuis doen ze dat nu pas achteraf. Zo'n negatieve test wil idd niet altijd was zeggen. Bij ons was het de ene dag ook niet bijzonder goed en 2 dagen later wat het heel goed want kregen we 3 +jes.
Dat wachten gaat nu lang duren hè. De dagen rond je nod vond ik het ergste. Je wilt eigenlijk testen, maar wilt het ook weer niet omdat je bang bent voor een teleurstelling. Sterkte alvast voor deze periode.

Geen dank hoor. Ik vind het fijn om iemand te kunnen ondersteunen in hetgeen wat je zelf ook hebt meegemaakt.
Wij hebben al een zoontje van bijna 4 en de 2e is nu dus op komst (16+1 weken).
Ik ben inderdaad van 78, jij ook dus blijkbaar?

Groetjes Corina

quote: cootje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 14:18:13'));

Hey FB,

Hebben ze niet gekeken of je eitje gesprongen was?
Zo zie je maar dat ieder ziekenhuis blijkbaar een ander protocol heeft. Mijn man heeft al een zaadonderzoek gehad gelijk toen we met de medische molen begonnen. Dus bij de intake heeft ie gelijk al opdracht gekregen om wat in te leveren. En bij jullie ziekenhuis doen ze dat nu pas achteraf. Zo'n negatieve test wil idd niet altijd was zeggen. Bij ons was het de ene dag ook niet bijzonder goed en 2 dagen later wat het heel goed want kregen we 3 +jes.
Dat wachten gaat nu lang duren hè. De dagen rond je nod vond ik het ergste. Je wilt eigenlijk testen, maar wilt het ook weer niet omdat je bang bent voor een teleurstelling. Sterkte alvast voor deze periode.

Geen dank hoor. Ik vind het fijn om iemand te kunnen ondersteunen in hetgeen wat je zelf ook hebt meegemaakt.
Wij hebben al een zoontje van bijna 4 en de 2e is nu dus op komst (16+1 weken).
Ik ben inderdaad van 78, jij ook dus blijkbaar?

Groetjes Corina

Ze heeft geen echo gemaakt vanochtend. Misschien wilde ze de boel daarbinnen niet erg verstoren??!! Ik vond het zelf ook al vreemd. Gelukkig gaan we over 2 weken op vakantie, dus dan schiet de tijd een beetje op. Hopelijk ben ik zwanger tegen die tijd anders ben ik misschien precies op vakantie ongesteld, dat zou niet echt ideaal zijn.
Nu begon ze ook weer dat ik misschien bij de volgende cyclus ook weer telkens een echo met laten maken. De gyn gisteren vertelde dat we het aankomende half jaar zelf moeten gaan klussen en eventueel mbv ovulatie-test moeten kijken wanneer de eisprong is. Ze zijn niet erg eenduidig in het ziekenhuis.
Zit er eigenlijk iet op te wachten om bij de volgende cyclus weer telkens naar het zkh te moeten. De afstand tussen het zkh en mijn werk is 50 km dus kom telkens erg laat op m'n werk. Pas om 10:15 ipv normaal 7:30.
Heb weinig zin om aan iedereen uit te leggen waarom ik later ben.

Ik ben inderdaad ook in 1978 geboren, ben volgende maand jarig.

In vergelijking met mij gaat het allemaal wel een beetje vreemd ja. Als je er toch bent dan kijk je toch gelijk even hoe het er van binnen voor staat. Volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Stel dat je je eisprong vanmorgen nog niet gehad had, dan kon je daar vanavond ook weer rekening mee houden. Maar goed hij zal wel gesprongen zijn denk ik als ie gisteren al 22mm was.
En als bij ons deze poging niet gelukt was hadden wij 3 maanden zelf moeten klussen ipv een half jaar. Dan had ik na 3 maanden weer terug moeten komen en tussendoor zelf de eisprong in de gaten houden met die ovulatietests. Lijkt me niet erg waarschijnlijk dat je dat half jaar toch nog elke keer terug moet. Als ik hier op het forum lees heeft niemand dat. Zou wel vreemd zijn. Maar ja je weet maar nooit.
Dat kan ik me voorstellen dat je dat op je werk niet wilt vertellen. Dat zijn toch veel te intieme dingen om zomaar met collega's of je baas te delen.
Nou ik ben benieuwd of 't gelukt is hoor! Sterkte met wachten de komende weken!
Ik ben in maart 31 geworden dus een paar maandjes ouder dan jij....

Groetjes van Corina

Terug
Bovenaan