Hoi Corina.
De cyste is pas in augustus ontstaan, denk ik. De cyste is mogelijk ontstaan door de clomid. Misschien verdwijnt het het PCO-beeld uit de eierstokken als je hormonen slikt.
Nu waren mijn eierstokken gewoon normaal en zag je niet het typische beeld van PCO, de veel kleine cystes. Misschien heeft de pil alles "gereset". Ik heb wel meer verhalen gelezen dat na bv een zwangerschap de PCO weg is en meiden daarna spontaan zwanger worden.
De gyn die ik vorige week had keek ook met een frisse blik in mijn dossier. Pas 31 jaar, 2 maal spontaan zwanger geraakt en nu normale eierstokken, volgens hem moet het normaal kunnen. Wachten op een regelmatige cyclus en dan zelf een jaar klussen. Hopelijk ben ik sneller zwanger. Het geeft wel rust nu we uit de hele mm zijn.
Fijn dat je nu van Jelte kan genieten nu jullie een ritme hebben.
Fieke vind sinds kort baby's ook erg leuk. Een tijdje geleden mocht ze een baby vasthouden, ze vond het zo leuk. Met haar hoofd op het hoofdje van de baby en heel lief aaien. Op haar verjaardag was de baby er weer en toen pakte ze hem bij wijze van spreken zo uit mijn armen. Ze vind het dus erg leuk, die kleine kinderen.
Wij hebben 2 dagen Sinterklaas gevierd, apart met beide families. Het was wel erg veel van het goede, 2 dagen Sinterklaas en daarna haar verjaardag. Gelukkig kreeg ze met sinterklaas alleen kleinigheidjes. Volgend jaar ga ik het toch anders aanpakken, denk ik. Misschien al een keer vieren als sinterklaas in het land komt. En aangezien ze volgend jaar op een maandag jarig is, ook haar verjaardag in 2 keer. op 6 dec voor familie en het weekend erna voor vrienden etc. Maar dat is pas volgend jaar.
Ze vond het wel leuk. Aangezien ze de kleinste is van de familie deden de volwassenen en haar nichtje (11 jaar) en neefje (8 jaar)suprises. Mijn broet klopte even op de ramen en drukte op de bel en toen ging ze de deur open doen. Ze zag alleen de kadoos niet, maar keek of ze Sinterklaas nog zag. Een erg leuk gezicht.
Ook leuk dat je vader voor Sinterklaas speelt. Hebben oudere kinderen dat niet door?
Nu de Kerst. Afgelopen vrijdag samen met Fieke en mijn moeder de boom opgezet. Ze vind het erg leuk. Ook de kerst shows in de tuincentra vind ze leuk, een leuk uitje voor ons. Aankomende week nog leuke slingers komen voor in de lamp.
Tot later.
Groetjes FB