Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Heb ik weer . Normaal vind manlief het nooit erg om sex te hebben, nu lukte het gisteravond niet!!! Ik had gezegd dat het nu wel handig zou zijn om het te doen ivm de eisprong maar nu lukte het niet. hebbben we normaal nooit last van.
Vanavond maar weer een poging wagen, anders ben je zo weer een maand verder.
Hopelijk was dit een eenmalige actie, anders wordt het er niet makkelijker op.

Ja jammer maar wel te begrijpen. Ik vond dat verplichte klussen zo erg, nog erger dan de onderzoeken. Het spontane en leuke is eraf, dus kan me er wel iets bij voorstellen dat het niet lukte. Maar mij adviseerde ze in het ziekenhuis om de 2 dagen en als het vanavond wel lukt is dat bij jullie ook het geval, dus zou me er maar niet al te druk om maken als ik jou was. Elke avond is ook wel belastend als het verplicht moet vind ik hoor en dat zeiden ze tegen mij in het ziekenhuis ook.
Heeft je dochter de boel op stelten gezet net? Zag je reactie in een andere topic....

Groetjes Corina

Madame vond het niet nodig om te slapen dus was ze haar bed aan het re-organiseren. Na een plasje en een slokje drinken is ze toch lekker gaan slapen. Ze had vanochtend ook al niet echt een stralend humeur dus ze had haar slaapje wel nodig.
En ik ben er zelf ook even ingekropen. Ben een beetje moe de afgelopen dagen. Misschien toch iets slechter slapen door al dat gedoe.
Had jij ook last van je buik/eierstokken?
Voel telkens een krampje/pijn bij mijn linker eierstok. Normaal merk ik nooit iets als ik een eisprong heb. Maar misschien komt dat omdat ik er normaal niet op let en dus bij nadenk als ik iets voel.
Manlief mag donderdag z'n zaad inleveren en ik bloed prikken. En dan de 18-de  een elafspraak voor de  uitslag.
 In de tussentijd de aankomende dagen maar klussen.
Had jij nu ook PCO?

Tja die peuters kunnen een eigen willetje hebben hè...
Het kost gewoon veel energie zo'n behandeling. Lichamelijk en geestelijk dus het is niet vreemd dat je moe bent. Hopelijk is het al een voorbode.....
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook lage pijn/akelig gevoel gehad onder in mijn buik. Ik weet ook niet wat dat is. Ik was steeds bang dat er een miskraam aankwam omdat ik ook wat bloed/rood-bruine afscheiding verloor. Achteraf was het allemaal loos alarm. Dus ik denk niet dat het iets is waar je je zorgen om hoeft te maken.
Nou spannend weer hoor. En door het bloedprikken weten ze of je een goede eisprong hebt gehad zeker? Dat hebben ze bij mij tenminste wel gedaan.
Ze hebben in 't ziekenhuis nooit bevestigd dat ik PCO heb, maar als ik op internet de artikelen lees dan denk ik 't wel. 95% van de symptomen heb ik en bij onze eerste heeft toen de gyn ook iets uitgelegd dat ik teveel mannelijke hormonen had. Dus hij zal waarschijnlijk hier wel op gedoeld hebben maar geen naam hebben willen noemen omdat het niet exact onderzocht is. En er staat ook bij dat het erfelijke factoren bij komen kijken. Wij zijn thuis met 4 meiden en van de 4 hebben er 3 moeten "dokteren" om zwanger te worden.....

groetjes Corina

Wat kan wachten lang duren!!!!?????
Nu al een paar dagen een onbestendig gevoel onderin mijn buik. Zal het nu wel of niet? Ben ik misschien toch zwanger of beeld ik het mezelf in.
Bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter had ik last van innestelingspijn en nu voel ik hier en daar ook steekjes en pijntjes.
Wat kan het wachten dan lang duren voordat je "zekerheid" hebt.
Morgen maar even op het werk kijken of ik geen blaasontsteking heb, verklaard misschien een hoop.
En anders gewoon nog een paar weekjes wachten.
Wachten is het ergste wat er is. Liever zekerheid ookal is misschien slecht nieuws.
Tot later.

Oh meid, ik weet precies wat je bedoeld! En dat is het ergste, dat  wachten. Ik dacht steeds dat ik bloed voelde lopen en dus ongesteld ging worden. En ik had ook last van pijntjes en krampjes in mijn buik. Tot het laatst toe ben ik niet zeker geweest van de uitkomst. Ik denk ook dat dat normaal is. Je hoopt er heel erg op, maar beschermd je zelf tegen een al te grote teleurstelling. Een dag nadat ik eigenlijk ongesteld moest worden heb ik getest. Eerder durfde ik het niet omdat ik bang was dat hij negatief zou zijn. Hoe lang moet je nog wachten? Wanneer zijn de 2 weken ook alweer precies voorbij en kun je gaan testen? Vind het spannend voor je hoor. Sterkte en als je ff van je af wil klagen of typen dan doe je dat maar lekker hoor.

Groetjes Corina

Ik heb hoogstwaarschijnlijk vorige week woensdag/donderdag mijn eisprong gehad. Zou dus volgende week mogen testen. Maar dan zijn we lekker op vakantie. Ik test wel als we thuis mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden. Teznzij ik te nieuwsgierig wordt. Ik denk dat ze op mallorca ook wel testen   verkopen. Zou wel balen zijn, ongesteld op vakantie. Maar voor alle zekerheid gezellig maandverband meenemen Gelukkig heb ik geen last meer van mijn buik. Ook geen blaasontsteking, dus geen idee wat het nu is geweest.

Daar zullen ze vast wel testen verkopen. Neem aan dat daar ook weleens zwangere vrouwen rondlopen. Maar ik zou het niet kunnen om te wachten tot ik thuis was. Spannend hoor. Als ik je niet meer "spreek" een hele fijne vakantie. Geniet ervan! En laat je  't me even weten of 't "raak" is ja of nee?

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan