Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Ik ben toch nog uit mezelf ongesteld geworden, na 34 dagen! Heb geen idee waarom het nu zo lang heeft geduurd. Ik kan dus vandaag beginnen met het slikken van de pil voor 2 mnd.

Ik heb meteen de poli gebeld. Op 8 december mag ik langs komen om een echo te maken en te kijken of de cyste weg is. Ik heb dan niet mijn "behandeld" arts, maar de arts die ik de laatste keer gehad en de cyste heeft geconstateerd.
Hopelijk begint hij niet te zeuren dat ik met mijn "behandelend" het verdere traject moet bespreken.
Ik heb mijn behandeld arts begin juni voor het laatst gezien. En aangezien dat een andere gyn het raar vond dat ik niet eerder was terug gekomen ivm 2 maal een negatieve samenlevingstest, zou ik het niet eg vinden om een andere behandeld arts te hebben.

We zullen wel zien.

Tot later,

Groetjes FB

Hoi FB,

Nou je hebt nu dus in ieder geval weer een datum om naartoe te leven.
Maar dat kun je toch gewoon aangeven dat je die arts liever hebt als dat je teruggaat naar je behandelend arts? Je moet wel vertrouwen in je arts kunnen hebben, zeker bij hetgeen waar jij voor komt. Als ik jou was zou ik dat gewoon zeggen hoor!

Met mij gaat het nu redelijk goed. Heb erg heftige dagen achter de rug. De borstvoeding liep niet zoals ik graag zou willen. Ik heb vreselijke kloven. De korsten staan op mijn tepels. Maar goed dat nam ik dan voor lief al zat ik soms huilend van de pijn te voeden. Maar Jelte werd steeds onrustiger en was echt niet meer tevreden, dus sinds gisteren zijn we overgegaan op flesvoeding. Ik voelde me zo ongeveer een emotioneel wrak. Deed niets anders dan huilen en was zo vreselijk moe, omdat ik 's nachts niet aan mijn rust toe kwam. Die overgang naar flesvoeding geeft me enorm veel rust en nu kan ik tenminste gaan genieten van ons kleine ventje.

Zo je bent weer even bijgepraat.

Tot later weer.

Groetjes Corina

Wat jammer dat de borstvoeding niet is gelukt. Met Fieke is het helaas ook niet gelukt. Mijn lichaam kreeg pas last van stuwing toen we hadden besloten om op de fles over te gaan, na 2 lange dagen kolfen.
De lactatiekundige vroeg wel of ik normaal was zwanger geworden of met medicatie. Blijkbaar heeft het invloed als je bv door gebruik van hormonen zwanger bent geraakt.

Voor Jelte is het ook fijnere als hij een blije moeder heeft. Een blije moeder is een blij kind. Hopelijk kom je nu ook meer aan je rust toe.

Hoe vindt Gernald het om een grote broer te zijn? Zeker helemaal trots.

Wij wachten gewoon af tot 8 december. Het gaat wel een beetje tegen me gevoel in om de pil te slikken. Je wilt graag een kind en nu moet je aan de pil. Het zal wel een kwestie van wennen zijn. Voor de rest gaat alles goed hier.

Spreek je later.

Veel plezier.

Hooi iedereen..

sorry dat ik nu pas weer reageer maar heb het druk gehad, en eerlijk gezegd ook moetlijk..

Als allereerst:
@Cootje: PROFICIAT!!! Geniet er lekker van!
@FB: Wat een !%@& nieuws! Hoop dat alles nu beetje goed verloopt na die 2maanden.

Hier ben ik eindleijk ongi geworden, ik kon afgelope maandag pas naar de gyno had ik medicijnen gekregen voor de ongi op te wekken, maar daar heb ik er 3 van geslikt en toen werd ik vamorgen uit mezelf ongi (na 38dagen).. Dus op dag 3 met clomid beginnen en op dag 9 na de gyno voor echo.. spannend!!

Ik ga nu lekker naar bedje, morgen weer werken en dan lekker weekend!

Groetjes Wendy

Hallo lieve iedereeen,

Daar ben ik weer. Ben alleen maar aan het werk geweest zo druk met al die baby's!

Nu zit ik met w.s. de mexicaanse griep en een dikke longontsteking op bed. Zeeen van tijd om eindelijk eens te reageren.

Ten eerste Corina van harte gefeliciteerd met je zoon! Mooi klein ding zag ik aan het gewicht. De meeste baby's van tegenwoordig zitten al tegen de 4 kilo aan. Jammer dat je gestopt ben met de borstvoeding. Dat je kindje zo onrustig was en ontevreden was, ligt aan dat je kindje moet groeien en borstvoeding is niet zo zwaar op de maag dan flesvoeding. Geen advies gehad om hem rustig na te voeden met kunstvoeding?

Ik ben ook weer druk geweest met klussen. Ik moest 5 november voor het eerst naar de fertiliteitspoli. Spannend nog 6 nachtjes slapen. Heb vorige week weer vanzelf een eisprong gehad. Dus we zullen zien volgende week op de echo hoe alles eruit ziet.

Groetjes liefs Alice

Terug
Bovenaan