Clomid

<p>Hallo dames,</p><p>Vandaag ben ik begonnen met clomid (50mg)ronde 2. Helaas moest ik een maandje overslaan, omdat ik door de clomid teveel eitjes had en cyste kreeg. Nou moet ik per dag een halve clomid innemen, omdat het anders te sterk voor me is.</p><p>Voor de dames die clomid gebruiken of hebben gebruikt, wat is jullie ervaring met clomid?</p>

Fijn. Eerste maand 50 Mg. Geen eitje gegroeid
rweede maand 100 Mg. Was 1 eitje gegroeid (volgens mij dag 23 ofzo). Inmiddels lig ik nu met een knul van 3 weken op m’n arm ?

ik had clomid ivm PCOS 
Succes! ?

Wat leuk gefeliciteerd! En wat fijn dat het bij jou de 2e ronde al geholpen heeft! Geniet ervan?
Ik vind het heel spannend en maak me ook wel zorgen of het wel gaat helpen.?

Hi! 
1e ronde clomid achter de rug. 0,25 (halfje) per dag genomen. Vandaag op dag 15 links een follikel van 16mm dus dat gaat de goede kant op! Ben erg benieuwd wat eruit komt. 
Klein beetje last van bijwerkingen, maar valt mij alles mee..

Hi dames! Ik begin vandaag aan de 1e ronde clomid 50mg. Ik vind het best spannend. Ik heb ook pcos en van mijzelf geen eisprong. 
Hebben jullie bijwerkingen?

Hallo dames, bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger zullen worden❤ vandaag is mijn cyclusdag 10 en heb net een ovulatietest gedaan van clear blue. Die geeft een smiley aan. Is het niet te vroeg om nu al een eisprong te hebben?

Goede ervaring met Clomid! Eerste ronde 100mg en teveel eitjed (4) nu Clomid 50 en heb 2 eitjes (en een derde die waarschijnlijk te klein is en niet meegroeit). Geen last van bijwerkingen. Heb geen PCOS oid en een mooie cyclus van mezelf met een hoge AMH waarde. Dus dat scheelt.

Terug
Bovenaan