Clomid

Oh wat goed dat bij jou zo goed uitpakt! Wij hadden ook aangeven dat tweeling niet uitmaakt. Zou ook geen probleem moeten zijn wel veel meer complicaties maar hun begrepen dat. Ik duim voor je dat het raak is ?! Is altijd zenuwslopend na een eisprong !

Spannend dames!

Ik heb net een ovulatietest gedaan en die was zo donker. Dat heb ik niet eerder meegemaakt. Ik ben zo benieuwd of 't dan eindelijk gaat lukken.. 

Ik ga binnenkort beginnen met 150 mg, 100 en 50 werkte helaas niet. 
Door de medicijnen heb ik veel bijwerkingen, opvliegers (heel veel ?), hoofdpijn, misselijk en de laatste tijd krijg ik ook aften in mijn mond. Eten is geen pretje. Heeft iemand hier ook last van? 

Ik had paar dagen ovulatie testen gedaan. Mijn gyno wist niet zeker maar vermoeden dat ik al eerder eisprong had gehad. Toen ik zag dat gisteren positief ovulatie test had. Was voor mij dubbel. Wie nou gelijk had… ben dus vandaag naar action gerend en vroege zwangerschap testen gehaald. Toen ik thuis kwam dacht ik heb 2 uur niet gedronken mijn nod moet ergens over 4 dagen komen. Heb lichte krampen en alles. Doe eens voor de gek… maar heel gek is het tweede streep er meteen gekomen… dus ben in schok en blij maar morgen test ik vroeg in de ochtend nogmaals. Gelukkig heb ik morgen afspraak bij de gyno voor mijn echo cd 25. Kan ik met haar over hebben want dit zag ik echt effe niet aankomen. Hopelijk wordt het ook geen mk.. wat een rare dag …

Vikjuh dat is inderdaad spannend zeg. Ik hoop op goed nieuws voor je! 

Ik ben nu begonnen met de 4e ronde Clomid. Ik begin toch een beetje de hoop op te geven ofzo. Ik hoor zoveel positieve verhalen na bijv al de 1e ronde. Maar goed. We gaan er weer voor. Ik ben wel behoorlijk sacherijnig van de clomid en ook van de ovitrelle. En heb er migraine van.
Hoe is nu met jou Sanne? Ook nog steeds met Clomid bezig? Ik duim voor je!

Hallo dames! Ik ben nieuw hier, eerste ronde voor mij aan de clomid, vandaag m'n eerste geslikt.. na provera 7 dagen geslikt te hebben om een menstruatie op te wekken..  Ik vind het zo spannend! Ik had van de provera erg veel last van bijwerkingen.. was misselijk en heel erg depri, huilbuien om niets ect, zo erg dat ik me ziek heb gemeld van m'n werk.. was zo moe en kwam moeilijk in slaap ook.. nu is dankt gwlukkig heel erg afgezakt, alleen nog wel erg moe.. hebben meerdere hier last van gehad?
Ik vind het alleen gek,heb wel buikkrampjes  maar ik vloei niet zo heel erg, 1 tampon op een hele dag zeg maar.. ik krijg geen echo met CD10.. ik moet op cd25 bloed laten prikken of ik een eisprong heb gehad . Nu heb ik gelezen dat de eisprong zo tussen cd11 en cd16 meestal plaats vind, dus dan begin ik wel met ovulatie testen om het zelf een beetje te ondervinden.. voel me vaak ook wel alleen hierin omdat in mijn familie zonder probleem om de halverklap zwanger worden (zus alweer van haar 7e) en wordt gezegd dat het vanzelf wel komt.. m'n vriend zegt ook, we hebben alle tijd.. wat ook wel zo is.. maar heb niets aan die opmerkingen :p we zijn aan het proberen sinds februari maar vanwege pcos en het uitblijven van menstruatie aan de clomid!  Gr Lisette

Hallo dames!
Ik ben nieuw hier, eerste ronde voor mij aan de clomid, vandaag m'n eerste geslikt.. na provera 7 dagen geslikt te hebben om een mestrumenst op te wekken.. 
Ik vind het zo spannend! Ik had van de provera erg veel last van bijwerkingen.. was misselijk en heel erg depri, huilbuien om niets ect, zo erg dat ik me ziek heb gemeld van m'n werk.. was zo moe en kwam moeilijk in slaap ook.. nu is dankt gwlukkig heel erg afgezakt, alleen nog wel erg moe.. hebben meerdere hier last van gehad?
Ik krijg geen echo met CD10.. ik moet op cd25 bloed laten prikken of ik een eisprong heb gehad . Nu heb ik gelezen dat de eisprong zo tussen cd11 en cd16 meestal plaats vind, dus dan begin ik wel met ovulatie testen om het zelf een beetje te ondervinden.. voel me vaak ook wel alleen hierin omdat in mijn familie zonder probleem om de halverklap zwanger worden (zus alweer van haar 7e) en wordt gezegd dat het vanzelf wel komt.. m'n vriend zegt ook, we hebben alle tijd.. wat ook wel zo is.. maar heb niets aan die opmerkingen :p we zijn aan het proberen sinds februari maar vanwege pcos en het uitblijven van menstruatie aan de clomid! 
Gr Lisette

Terug
Bovenaan