Clomid

Heb deze maand voor het eerst Clomid 50 gebruikt. En 2 eitjes. (20mm en 17,5mm) Dus nu duimen... hopen dat ik volgend weekend een test kan doen!:)
Ik moest vorige week ovitrelle injecteren om de eitjes te laten springen. (Ze springen dan binnen 36u zei de gyn dus dan weet je precies welke dag je vruchtbaar ben) heeft 1 van jullie dat ook moeten injecteren? Ik lees daar verder weinig over.
Sanne: hoe is het nu bij jou afgelopen ? 
Pfff maar wel spannend he elke maand!

Hoi Dames,
Fijn om ervaringen te lezen. 
Ik ben deze maand ook begonnen met 50mg Clomid. 9 dagen later had ik al een eitje van 20mm en nu 12 dagen later misschien al gesprongen. Gaat ontzettend snel. Had wel last van mijn emoties op dag 2 van Clomid slikken en vandaag weer last van emoties.
Ik vraag me af of mijn cyclus nu ook korter kan zijn dan.
Aankomende maandag weer naar de arts om te kijken of eitje echt gesprongen is. Als alles goed gaat zou ik over 2 weken kunnen testen. 
Groetjes,
iris 

Hoi,
ik heb inmiddels 1 dametje rondlopen van bijna 2 die toentertijd in de 5e ronde van Clomid 50mg ‘gemaakt’ is (PCOS). Ik had toen best veel last van bijwerkingen. Was erg droevig en boos tot het agressieve toe. Was heel erg bang dat het niet zou gaan lukken en dat ik dus geen mama zou worden. Dat heeft mijn man geweten! Het waren echt pittige maanden voor ons.
Nu hebben we deze maand besloten om voor een tweede te gaan, dus heb ik de Clomid weer thuis liggen. Ik ben er wel een beetje gespannen over dat ik weer die bijwerkingen krijg, maar denk dat het toen heel erg versterkt werd door de angst die ik had. Ik sta er nu veel relaxter in, want ik ben al mama. Ik weet dat het geen zin heeft om dit te zeggen maar: probeer je niet te druk te maken. Ze kunnen zoveel in NL, 9/10 keer komt het echt goed. Succes allemaal!

Heey Carrika,
Ohw wat spannend ik duim echt voor je!
Ik heb precies de zelfde behandeling als jou. Eerst clomid (25) en daarna ovitrelle prikken.
Vorige maand helaas ongesteld geworden , maar kon ik pas met dag 18 prikken omdat toen pas mijn eitje rijp was. Hierdoor was mijn cyclus net iets te lang.
Deze maand op dag 14 al een rijpe ei! Over 12 dagen mag ik testen als ik nog niet ongsteld ben geworden.
Spannend!!

Laat je me weten hoe het bij jou is verlopen? Ik duim echt voor je!

Hallo alle dames die op deze forum hebben gereageerd.
Hoe is het bij jullie verlopen? Ik mag over 12 dagen een test doen alsnik nog niet ongsteld ben geworden spannend!

Hallo gfsl,

Spannend! Ik wens je veel succes! Laat je on weten hoe het is verlopen? 
Inderdaad heb je helemaal gelijk in nooit de hoop opgeven!

Ik ben ook aal de Clomid 50, derde ronde nu en we hebben 2x IUI gehad. Vrijdag is mijn NOD, spannend dus! Ik had 2 eitjes. Vorige ronde had ik er 3 en de ronde daarvoor had ik er 4 (toen is de IUI niet doorgegaan). 

Hallo dames!
Dit is voor mij eerste keer dat ik aan clomid mag beginnen.  Ben sinds juli geconstateerd dat ik PCOS heb. Ik had al eerdere vermoeden dat ik zou hebben. 
Ik heb nu eerst provera kuur gekregen om mijn nod op gang te zetten. Heb al 10 dagen geslikt nu afwachten wanneer her gebeurt! Dan mag ik eindelijke met clomid 50 Mg beginnen! Vind het super spannend maar ben ook een bonk wilde hormoon ??‍♀️

Terug
Bovenaan