Clomid

Wij zijn op dit moment ook zwanger met hulp van chlomid. Mijn vrouw heeft geen PCOS, maar een langere cyclus (dus minder kansen per jaar). Twee jaar bezig geweest om zwanger te worden en met chlomid lukte het beide keren in ronde 1. Helaas was de eerste zwangerschap buitenbaarmoederlijk. 
Heel veel succes en geluk gewenst :)

Ik denk dat ik hier ook maar meepraat. Ik heb voor de volgende cyclus clomid meegekregen. Ik heb wel een eisprong, maar laat in de cyclus.  Mijn lf is kort. Vorige cyclus ovitrelle gespoten, helaas begon op 8dpo bloedverlies. Bij het afvegen rozig, rood. 
Weet niet wat het voor mij gaat betekenen, na de clomid en eisprong moet ik progesteron balletjes gebruiken. Om mijn lf te verlengen.  Zou graag ervaringen van anderen willen horen. 
Alvast bedankt voor het lezen. 

Hallo dames,

Ook ik ben bezig met clomid. Afgelopen maand kreeg ik 50mg clomid. Daarbij was er niks gegroeid. Deze ronde was het 100 mg. Afgelopen vrijdag een echo gehad en toen groeide er niks. Vanochtend weer een echo en er was 1 groter eitje van 14,5 en een kleiner eitje. Dit is cyclusdag 12 voor mij.
Donderdag weer een echo dus ik ben benieuwdd

Hai dames, net eerste clomid van 50 Mg achter de rug... maandag echo gehad maar niks te zien, wel een cyste aan linker eierstok en andere niks, moet nu donderdag terug om te kijken of dan wel is. Had gelezen dat je met cyste niet mag volgende ronde clomid beginnen? Weten jullie iets van? Vraag sowieso morgen effe na bij de dokter. 

Vandaag m'n 2e echo gehad. Het eitje is nu 19mm. Ben daar al zo blij mee, dat er toch iets gebeurd in m'n lichaam wat vrouwelijk is. We hebben nu 't advies gekregen om te vrijen en maandag weer een echo. Spannend! 

-Mandanreintje
ja ze zei dat ook! Maar als het heel klein is zei ze dat niet veel uitmaakte! 

-Jacquelin 
wat goed om te horen! Hoop dat jullie lukt ! Duim voor jullie wordt echt spannend!

ik zelf ben vandaag naar ziekenhuis geweest en cyste was heel klein dus wordt ronde niet overgeslagen gelukkig !Alleen jammer dat er nog steeds niks was zou normaal maandag mijn cd17 hebben maar ik ben in Rome dus moet pas vrijdag weer zijn voor cd22. Als ik binnen 35 dagen nod krijg blijft 50mg aanhouden. Is dat niet geval gaan ze naar 100 Mg. Dus neem wat ovulatie testen mee op vakantie you never know!

Hier 1ste ronde clomid gehad, 2 eitjes die flink aan het groeien waren. Ze wouden eerst de cyclus stoppen omdat we eerst maar met 1 eitje door mochten.. duidelijk gemaakt dat wij open staan voor een tweeling en de complicaties die daar eventueel bij komen, dus echt op mijn strepen gestaan. We mochten uiteindelijk door en ze zijn allebei gesprongen, 1 eitje was sowieso 27mm en het andere eitje van sowieso 21,5mm. 
Morgen bloed prikken om te kijken of ik inderdaad echt een eisprong heb gehad en dan volgende week vrijdag 4 oktober mijn NOD. 
Als er nog een volgende cyclus komt, dan moet ik naar 25mg omdat mijn lichaam er goed op reageert. 

Terug
Bovenaan