Clomid

Hey hoi...

In 2008 heb ik clomid gebruikt om zwanger te worden van mijn eerste kindje. Ik kreeg toen om de dag een echo om te meten hoever het eitje was gegroeid en wanneer ie zou  springen. Was toen gelijk eerste ronde met clomid ook zwanger. Had daarvoor helemaal geen cyclus!

Tweede kindje is spontaan gelukt in 2010.

Probeer nu al een half jaar om spontaan zwanger te worden, maar dat lukt nog niet echt. Heb wel een eisprong... gebruik ovulatie testen... maar nog niet gelukt. Afspraak bij de gyn staat al gepland voor eind mei!

Succes met het zwanger worden!
 
Volhouden dames! Ik was 2 jaar na het stoppen met de pil zwanger door gebruik van Clomid. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer positief te blijven..
 
Mijn menstruatie is gisteren begonnen helaas...

Nu word ik doorgestuurd voor een hsg..

Hoe is het bij jou Gebruiker89?

Wat fijn om te horen Nancy! Hoeveel ronde's heb jij gehad?  Ik heb er nu 6 gehad en zit op 150mg

Jojo, jij ook heel veel succes!
 
jojo veel succes! Voor jou nog even een maandje wachten om weer behandeld te kunnen worden dus!

Yvonne, balen dat je menstruatie is doorgebroken! Krijg je op korte termijn een hsg? Dus nu even een 'pauze'? Als die goed is ga je dan weer door met clomid of moet je ook gaan spuiten binnenkort?

Ik mag morgen weer naar het zkh, verwacht er zelf niet veel van. Ga er maar vanuit dat ik weer moet ophogen. Ik heb half mei een afspraak met de gyn staan voor evt vervolgstappen.
 
Ja ik krijg maandag middag een hsg. Wel spannend, maar ben ook heel blij dat er dan weer iets uitgesloten of verholpen kan worden. Heb jij dat al eens gehad?

Ik ben vandaag op mn 3e dag weer begonnen met Clomid.

<span style="text-align: center; line-height: 1.5;">Dan hoop ik voor jou dat se met doe afspraak verder kunnen gaan met vervolgstappen... succes morgen</span>
 
Fijn dat je toch door kunt met de clomid dacht dat je daarmee dan moest wachten tot je een hsg had gehad. En fijn dat je maandag al terecht kan! Succes. Ik heb dat nog nooit gehad.

13 mei komt steeds dichterbij. Vandaag nog geen groei dus grote kans dat er een operatie aan gaat komen binnenkort.
 
Ik heb 7 rondes clomid gehad, 100 mg.

ik kreeg er later ook utrogestan erbij, omdat ik steeds vrij snel na mijn eisprong ongesteld werd en het eitje dus niet de tijd had om in te nestelen..

Heel veel succes!!
 
Terug
Bovenaan