Clomid

Spannen, nog 2 weken wachten en dan weet je meer.. hopelijk valt het mee!

Fijn Nancy, soms denk ik: wat als het bij ons niet lukt? Dus heel fijn om te horen dat het bij jou gelukt is. Ik begin nu aan mn 7e ronde. Wat is utrogestan?

Heeft er iemand anders wel eens een hsg gehad?
 
Hoi meiden,

Ik zit in hetzelfde schuitje.

2 weken geleden begonnen met provera en 3 dagen na de laatste pil ongi. Vandaag dag 3 dus de eerste ronde clomid. Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen en of ik bijwerkingen krijg. Ik lees er verschillende verhalen over...

Hoop zo dat het aanslaat.

Heb geen pco maar wel iets teveel eiblaasjes. Bloedonderzoek en inwendige echo was alles gelukkig goed.

Het is fijn om dit even van je af te schrijven en er met vrouwen over te praten die hetzelfde meemaken.

We wachten af.



 
Goedemorgen

Vrouw28 heel veel succes. Ik heb eigenlijk geen vervelende bijwerkingen gehad. Wel wat hoofdpijn,  maar heb al 8 maanden last van een hersenschudding dus dat word wel versterkt. Toen mijn dosis verhoogt werd van 50 naar 100 heb ik 1 dag veel last gehad van mn hormonen,  vond manlief gezellig!!

Maandag mijn hsg gehad. Eileiders zijn open, ze kunne niet zien of ze al helemaal open waren maar dat zijn ze nu iig wel.  Ik vond het geen pretje en ging bijna van mn eigen af. Maar het is zo voorbij.

Gebruiker89 hoe gaat het bij jou?
 
Hoi vrouw, ga je echo's krijgen? Ik had er ook weinig bijwerkingen van. Werd alleen wat moe en wat chagrijnig af en toe.

Yvonne, fijn dat het achter de rug is. Gelukkig was alles goed. Schijnt idd een heel vervelend onderzoek te zijn. Nu gewoon net zo lang door met clomid tot je weer niet goed reageerd?

Hier nog steeds aan het wachten. Maandag nog niets op de echo. Vrijdag nog een x terug. Verwacht er niet veel meer van maar wie weet voel weer vanalles vandaag haha..
 
Hallo allemaal,

Ik vind het fijn om mee te lezen en ook mijn ervaring te delen.

Wij hebben al een gezonde zoon die bijna 2 wordt en willen heel graag een 2e kindje.  In oktober gestopt met de pil, maar ook nu weer cycli van rond de 50 dagen. We hebben ons maar snel door laten verwijzen naar een gynaecoloog. Daar werd direct duidelijk dat ik PCOS heb. En ik kreeg een Clomid kuur mee. Afgelopen maandag eerste echo gehad. 1 vergroot eitje rechts van (nog maar) 10 mm, maar dat zou wel redelijk gemiddeld kunnen zijn.  Morgen opnieuw een echo. Spannend. Ik hoop dat ie door gegroeid is.

Heel veel succes ook voor jullie.

Wat is het toch spannend elke keer weer! Groetjes
 
Hoi allemaal,

Ik ben 26 en sinds juni 2015 gestopt met de pil. In januari 2016 heb ik de diagnose PCOS gekregen.

Sinds juni 2015 heb ik twee keer een menstruatie gehad. Een cyclus van 120-115- en nu op dag 89.

Sinds januari staan we op de wachtlijst voor een behandeling met Clomid.

Inmiddels ben ik ook bezig met een PCOS proof dieet, ik hoef niet af te vallen, maar eet nu suiker-, lactose- en glutenvrij.

Wat is jullie ervaring met Clomid, zijn er veel bijwerkingen? Hoeveel impact heeft het op je gestel?

Zijn er meer mensen die een ervaring hebben met een PCOS dieet?

Groetjes,

Eline
 
Hoi Eline,

Ik heb zelf geen ervaring met het dieet, maar ben wel heel benieuwd of het effect zal hebben.

Wat bijzonder dat er een clomid behandeling wachtlijst is. Zijn jullie wel bijna aan de beurt? Ik kon direct de molen in.

Nu 1x 5 dagen 50mg clomid gehad. Eerste paar dagen nergens last van. Vierde dag vreselijk hoofdpijn en 's nachts opvliegers. Maar als dat het is, vind ik het wel prima.

Afgelopen vrijdag had ik een echo en bleek het eitje rechts niet door gegroeid, maar links zat 1 van 13mm. Die heeft nog een paar dagen om door te groeien. Maandag weer echo. Afwachten dus.



Groetjes, M
 
Terug
Bovenaan