ClomidTopic

Hallo, momenteel niet meer aan clomid. Heb hier 9 maanden aangezeten maar dit werkte niet erg goed bij me helaas. Momenteel bezig met de 3e ronde met gonal-f een ander hormoon en morgen hiervan de 3e iui erg spannend allemaal... lukt deze ronde niet dan gaan we over op ivf. Jij ook al even bezig mamatweeduizendnegentien?
 
Hoi doorzettertje, wat jammer dat de Clomid niets gedaan had bij jou. Gonal-F is het spuitje volgens mij. Lijkt mij ook lastig elke keer prikken of lukt het wel allemaal? Spannend zeg! Moet je twee weken wachten of wordt er bloed geprikt na de iui om te kijken of het gelukt is? Klopt, tijdje bezig geweest maar wou niet lukken. Nu tweede ronde Clomid 50mg. 
 
Hi Doorzettertje, ik ben sinds augustus 2017 aan de clomid, ben wel 1x kort (7weken) zwanger geweest maar dat is helaas een miskraam geworden. Daarna hebben ze mij gevraagd of ik verder wilde met spuiten of doorgaan met clomid. Ik ben verder gegaan met clomid, dosis iets verhoogd. Maar soms twijfel ik wel eens of ik niet wel wat anders moet proberen. Iui ofzo, icm spuiten. Wil je mij eens precies uitleggen hoe dit precies werkt bij jou? Elke dag zelfde tijdstip spuiten? Vond je dat niet akelig? En moet je vaak voor controle naar het ziekenhuis? En moet je na je eisprong ook nog iets doen of dan gewoon afwachten? ? Ik hoor het graag! 
 
Liefs
 
Ik ben in aug begonnen met 50 Mg. Sloeg niet aan. 
Sept 100 Mg. Hadden toen een eitje van 21 mm. En gelijk raak. Morgen 7 weken zwanger en volg week eerste echo
 
Hoi hoi:)
Ik ben deze maand begonnen net Clomid 50 mg. Vanmiddag mijn 3e echo om te kijken hoe groot de follikel nu is. Afgelopen donderdag was hij 15 mm. 
 
RVis jammer dat het zo is geëindigd. Hoelang zit je nu aan de clomid? Mijn gynaecoloog zei 6 maanden zelf proberen daarmee. Maar aangezien het al een keer gelukt is bij je, misschien binnenkort wel weer! 
 
Terug
Bovenaan