ClomidTopic

RVis inderdaad al een tijdje bezig. We hebben al een zoontje van bijna 4.. gaat zo snel allemaal. Hij kwam spontaan maar ook wel na twee jaar.. ik ben aanvullend verzekerd alles wordt vergoed! Na deze poging mogen wij over op ivf. De intake staat al gepland maar hoop eigenlijk dat het nier nodig zal zijn ?
Mamatweeduizend je krijgt geen verdoving en het valt wel mee ze moesten bij mij alleen een tang gebruiken omdat anders het slangentje niet goed ging dat was niet erg prettig maar dit is niet bij iedereen het geval. En het is zo voorbij dus valt gelukkig mee?
 
Doorzettertje leuk, die van mij 3! Wat bedoel je precies met spontaan maar na 2 jaar? 2jaar zelf geprobeerd en toen raak? Best lang zeg. Heb je wel een regelmatige cyclus? Oei klinkt inderdaad eng met die tang. Gelukkig valt het mee en is het goed te doen. 
 
Doorzettertje, 
Is dat een bewuste keuze van jezelf dat je na 3 rondes IUI naar IVF gaat? Spannend! Hopelijk is ivf niet meer nodig.... 
Mama tweeduizendnegentien, ik had eind Juli mijn miskraam. Heeft allemaal lang geduurd voordat al het hcg uit mn lichaam was. Toch wel zon 6 weken. Dus ik heb 1 "gewone" cyclus gehad (duurde lang maar zonder hormonen) en nu 1 cyclus weer met clomid. Ik heb deze week mijn nod. Oh en ergens in het begin van t jaar/voorjaar heb ik ook nog een HSG gehad. 
 
Het duurt allemaal lang hè meiden...
mama2019 we hebben toen geen hulp gehad bij de eerste. Leuk dat jou kleine ook 3 is! Die van ons wordt in december al weer 4. Gaat zo hard..
 
RVis de gynaecoloog gaf aan dat we het zo aan gaan pakken omdat ik ook al lang aan de clomid heb gezeten en ivf geeft meer kansen. Maar hoop eigenlijk dat het niet zo ver moet komen...maar tegelijkertijd durf je ook niet meer te hopen hè ?
 
Terug
Bovenaan