compleet maar veel te vroeg geboren.

Hoi!

kennen jullie de site www.kindjeopkomst.nl? Daar staat een rubriek Verlies, en dan staat rechtsonderin het scherm een link naar de vlindertuin waar je een vlinder kan uitkiezen die dan in die tuin rondfladdert als nagedachtenis aan je overleden kindje. Onze Yvo heeft daar ook een vlinder en ik ben er zo blij mee!

Wat ik ook kan aanraden is het boek Stille baby's. Weet even niet wie de auteur is. Heel herkenbaar allemaal en heb er echt wat aan gehad.

groetjes, en sterkte allemaal
Anna

hallo Isabel,
jeetje wat komt me jou situatie bekend voor.
Zon dubbel gevoel dat er niets uit alle onderzoeken komt en dat het dus domme pech was... ik hou me vast aan het gevoel dat het dus nix hoeft te betekenen bij een volgende zwangerschap. Dat deed/doet me goed.
Hoe is het nu met je?
Met mij (jens* is 3maart geboren/overleden) gaat t best aardig, maarja ik heb t idd rustig aan kunnen doen op mn werk en veel steun gehad ook van mn collega's. Dat scheelt denk ik wel...
Veel sterkte met alles,
liefs Saskia. (mama van Jelte en Jens*)

lieve meiden,
helaas mag het voor ons niet zo zijn dit jaar. Bij de echo van 12 juni was er geen kindje te zien. Er was nog een kleine kans dat ik minder ver zou zijn dan ik dacht, maar nu we na 3 weken terug zijn van vakantie, blijkt er 'gewoon' geen kindje te zijn. Er zit alleen een leeg vruchtzakje.
Als het goed is krijg ik donderdag de curretage.
liefs patricia mama van Bas*

hoi pat78,

Joh dat meen je niet, oh wat erg en wij dachten hier allemaal van dat het allemaal wel goed ging omdat we je niet hoorde, tjee wat moet ik zeggen twee x zo,n ontzettende teleurstelling en verdriet, je gunt het niemand zelfs je ergste vijand niet.
Ik hoop dat het toch de volgende keer wel lukt, hoop doet leven, en zolang er leven is, is er hoop.

veel sterkte,
liefs bianca

Hoi allemaal.

Weer effe geleden dat ik hier was.

Pat78: Wat verdrietig zeg, Ik wens je veel sterkte donderdag, Dat is weer schrikken

Wij hebben 2 weken geleden ook een miskraam gekregen, We waren toen 6,5 week, nog wel erg pril maar toch zwanger.
Het is een flinke domper, Ook omdat we nog steeds niet de uitslag hebben gehad van onze doodgeboren zoontje,
Dus alles bij elkaar is het erg dubbel.

Terug
Bovenaan