compleet maar veel te vroeg geboren.

hai Patricia,
Proficiat met je zwangerschap!!!
Had je al ff een berichtje op je hyves gestuurd, maar nog geen reactie en ben dus erg benieuwd hoe het met je is?!
liefs Saskia.

hoi meiden,
ik wacht vol spanning op de 1e echo van donderdag. Hoop daar een mooi kloppend hartje te zien. Het verhaal van Jannie is dan wel moeilijk om te lezen, want een kloppend hartje geeft dan nog geen zekerheid, maar goed als het klopt zijn we in ieder geval weer een stap verder.
Heb sinds van de week last van vermoeidheid. Ik denk dat dit door de zwangerschap komt, al kan het ook komen omdat ik nu weer volledig aan het werk ben en dit me zwaar valt. Ook kan nu de vermoeidheid van na de geboorte van Bas* eruit komen. Ik heb toen maanden slecht geslapen. Gelukkig ga ik donderdagnacht op vakantie en heb ik 3 weken om bij te komen. Dan moet het toch een stuk beter gaan met die vermoeidheid.
Begin ook wat last van misselijkheid te krijgen, ook wel fijn. Met wat symptomen is het toch duidelijker dat er wat in je lichaam gebeurt.
Verder heb ik al een dikke buik. Pas nog maar 1 lange broek en wat korte broeken, verder loop ik al in positiekleding. Best vroeg, ben morgen pas 7 weken, maar ook wel leuk. Ik draag die kleren graag!!
Meiden als het lukt laat ik donderdag voordat ik op vakantie ga nog even weten hoe de echo verlopen is,

liefs
Patricia mama van Bas*

Hallo allemaal.... ik weet niet zo goed hoe en waar ik moet beginnen. Ik heb echt in tranen jullie verhalen gelezen.. dubbel eigenlijk. tranen omdat ik veel dingen herken en er weer verdrietig om word  en tranen omdat ik blij ben dat er `gelukkig` ook anderen zijn die het is overkomen. ik ben dus niet alleen....
Ik ben 22 april na precies 22 weken en 3 dagen bevallen van ons prinsesje Ylana.
Mijn vliezen zijn ook spontaan gebroken. Ik heb nog een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, maar ik kreeg zeer hoge koorts en een infectie en moest bevallen....ze is dood geboren. ze leefde nog totdat ik die infectie kreeg.

Na enkele weken ben ik weer naar het ziekenhuis gegaan voor een nacontrole.
uit onderzoeken is niks gekomen. er was niets met mij of met haar aan de hand. natuurlijk heel dubbel. enerzijds opgelucht maar het meest hartstikke boos. Ze is dus gestorven onder het mom van: domme pech....

Het doet zo ongelooflijk veel pijn.
ik heb ook nog de pech dat mijn voorlaatste werkgever zo vriendelijk was om een zieke zwangere vrouw het bedrijf uit te werken. ik heb voor mij en de baby gekozen. want ik had met behulp van mijn rechtsbijstandverzekering zeker kunnen winnen. maar dat was het niet waard. al die stress... ik ben met wederzijds goedvinden uit elkaar gegaan. Maar nu ben ik mijn kindje en mijn baan kwijt.

Dus in deze situatie moet ik ook nog eens gaan solliciteren.. vreselijk vind ik het!!!
ik heb dus niet de luxe om stilaan met een paar uurtjes meer per week te gaan werken. ik moet in 1 keer voor de volle 100% aan de slag. Maarja ik zie wel hoe dat gaat.

Ook mijn vent zegt er vrij weinig over. dus ik vrees dat jullie er nog een maatje bij krijgen want ik wil er wel graag over praten of mailen. Het boek `ongekend verlies ´ heeft me er ook goed bij geholpen. Ik ben 1,5 week geleden gelukkig weer ongesteld geworden. we willen graag kinderen dus gaan we verder met proberen. al vind ik het reuze spannend en geniet ik er niet echt van... ik denk alleen maar... ik wil een baby... ik wil een baby...
Nou mijn verhaal is al lang zat...
Ik stop er even mee.

Iedereen gecondoleerd...ik vind het knap hoe vele zo sterk zijn.
gelukkig krijgen onze kleintjes een speciaal plekje in ons hart..

Oja... ik bleef een beetje in het verdrietige hangen....Patricia GEFELICITEERD met jullie zwangerschap! Dat het nu maar goed gaat! ondanks het gevoel wat je hebt en wat ik helemaal begrijp.. probeer ervan te genieten. Jullie krijgen weer de kans om een prachtig wondertje op de wereld te zetten.

Groeten Isabel78

hallo isabel,

helaas dat wij je hier welkom moeten heten, maar in ieder geval kan je hier je emoties   en je tranen kwijt, want ik heb ook zo,n man die niet praat en geen emoties laat zien, hij ging ook direkt weer over naar de orde van de dag, het moet ontzettend moeilijk voor je zijn dat je zoiets moet meemaken en dan te horen krijgen dat je eigenlijk een gezond kindje droeg, en nog altijd in je hart draagt, je twijfelt aan je lichaam en aan jezelf deed ik ook waarom blijft er eentje leven en de ander niet etc etc etc, ik wens je veel sterkte, en hoop dat je hier in ieder geval wat steun vind.

veel sterkte bianca

quote: Pat78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2008 13:57:22'));

hoi meiden,
ik wacht vol spanning op de 1e echo van donderdag. Hoop daar een mooi kloppend hartje te zien. Het verhaal van Jannie is dan wel moeilijk om te lezen, want een kloppend hartje geeft dan nog geen zekerheid, maar goed als het klopt zijn we in ieder geval weer een stap verder.
Heb sinds van de week last van vermoeidheid. Ik denk dat dit door de zwangerschap komt, al kan het ook komen omdat ik nu weer volledig aan het werk ben en dit me zwaar valt. Ook kan nu de vermoeidheid van na de geboorte van Bas* eruit komen. Ik heb toen maanden slecht geslapen. Gelukkig ga ik donderdagnacht op vakantie en heb ik 3 weken om bij te komen. Dan moet het toch een stuk beter gaan met die vermoeidheid.
Begin ook wat last van misselijkheid te krijgen, ook wel fijn. Met wat symptomen is het toch duidelijker dat er wat in je lichaam gebeurt.
Verder heb ik al een dikke buik. Pas nog maar 1 lange broek en wat korte broeken, verder loop ik al in positiekleding. Best vroeg, ben morgen pas 7 weken, maar ook wel leuk. Ik draag die kleren graag!!
Meiden als het lukt laat ik donderdag voordat ik op vakantie ga nog even weten hoe de echo verlopen is,

liefs
Patricia mama van Bas*

dat,zou toch wat zijn niet, hoop dat je ons snel laat weten hoe het gegaan, veel geluk.

gr biancaquote: twin stars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2008 11:33:45'));

quote: Pat78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2008 13:57:22'));

hoi meiden,

liefs
Patricia mama van Bas*

hoi,

ik zag dat je al niets meer pas, is het geen tweeling,

Terug
Bovenaan