Contact jonge (aanstaande) mama's!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Aangezien ik er nu helemaal overheen ben (en dus he-le-maal voor ga!!) ben ik benieuwd naar verhalen van andere meiden die ook vroeg zwanger zijn/waren en eventueel leuk (mail) contact willen.
Ik heb namelijk nog zooo veel vragen over de zwangerschap! Het is allemaal nog zo nieuw voor me.

Ik hoor graag meer!

Liefs,
Lotje

heyhey.

zal me even voorstellen.
ik ben do, ben 19 jaar en 39 weken zwanger.
ben dus een jonge mama :p

zal mn msn achter laten, wat je er mee doet moet je zelf weten. lijkt me wel gezellig om te praten.

do-tjuh@hotmail.com

liefs, do

hoi;
ik geloof dat ik ook op je vorige topic gereageerd heb, maar weet het niet meer zo goed, daarom hier ook mijn email.
jassie88@hotmail.com
ben 22 en nu 18 weken zwanger van m'n tweede. was 20 toen m'n zoontje geboren werd.
groetjes,
jasm.

hoi,

hier ook een jonge aanstaande mama.
ik ben 22 en zwanger van ons eerste kindje.
ben morgen 35 weken zwanger.
mijn msn is lwdbulldogs@hotmail.com.

Groetjes Linda

hoi

hier ook een jonge moeder van 22 ben 35wkn en 4dgn zwanger van ons eerste kindje.

mijn msn wonderwondergirl@hotmail.com

groetjes

Hoi Hoi

Hier nog een jonge moeder... ben chantal 23 jaar word in april 24.. ben getrouwd en heb al een dochtertje van bijna 2 jaar.. en ben nu zwanger van de 2de... 36wk en 3dg

Hier mijn msn:   chantalkniest@msn.com

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2de wondertje!

Hallo allemaal!

Ik ben zelf 22 jr. en in de 2e ronde voor ons eerste kindje, nog niet zwanger dus.
Zat toevallig hier te neuzen en kwam jullie topic tegen. Leuk om te lezen dat er nog meer
(bewuste) jonge moeders zijn.
Nou ben ik misschien een beetje nieuwsgierig maar ik heb nu een relatie van 7 jr. mijn vriend is nu 30 jr. hoe zit dat bij jullie? En hoe waren de reacties in jullie omgeving werk/vrienden? Ikzelf heb een vaste baan en ouders/schoonouders vinden het helemaal leuk.
Suc6 met jullie zwangerschappen!
gr. jootje

Wat fijn dat het allemaal zo goed verloopt!
Bij mij is (was) het toch een heel ander verhaal.
Ben 20 jr, zwanger van de eerste (nu zo'n 8 weken) en het was toch allemaal erg onverwachts. Uiteindelijk gaan mijn vriend en ik er helemaal voor (wij beiden nog sturende) en zijn nu druk met een huisje.
Nu nog hopen dat alles goed verloopt!

Een mooie zwangerschap toegewenst,

Liefs

Terug
Bovenaan