Contact jonge (aanstaande) mama's!

hoi hoi ik ben 21 jaar en bijna 17 weken zwanger lijkt me leuk om gezellig met jullie te kletsen.

mariolein86@hotmail.com

hOi hOi
het is even geleden dat ik op dit forum was, maar nu ik zwanger ben van een tweede kindje vond ik het toch wel weer leuk om met andere zwangere meiden te kletsen.
ik ben nu 20 jaar en heb een zoontje  van net 1.
in juni ben ik uitgerekend en verwachten we een tweede zoontje ik ben dan net 21.
het lijkt me erg leuk om te msnen met jongen meiden die hetzelfde meemaken als ik,
mijn msn is:
misz_brit@hotmail.com

Hey meiden!

Ik was 19 toen ik beviel van onze dochter, ze is nu 15 mnd.
Ik ben nu ruim 22 weken zwanger van ons tweede, beide kinderen waren harstikke gepland. Ik ben nu 20 en als ik beval ben ik net 21, mijn vriend is 33 en we zijn ruim 3 jaar bijelkaar.
Leuk om met meer jonge mamma's in contact te komen!

Groetjes Charlene

Ik ben nog niet zwanger maar ben wel bewust bezig..

Ik ben 18 jaar.. en we zitten in ronde 4 voor ons eerste kindje.. Mijn vriend is 25.. Mede door zijn verminderde vruchtbaarheid hebben wij besloten om er nu al voor te gaan.. Wij zijn al een tijd bij elkaar.. Lijkt mij ook interresant om te lezen hoe andere jonge meiden dit beleeft hebben.. ik loop nu tegen bepaalde dingen op dat ik zoiets heb van zullen meer meiden van mijn leeftijd dat gehad hebben..

mijn msn is mamoetje89@hotmail.com

xx Mamoetje

He meiden vind het allemaal heel super van jullie ben zelf niet zo jong als jullie ben al huhum 28 maar kreeg mijn eerste zoon 2 weken voor mijn 18e mijn man was 23, mijn 2e op mijn 19e mijn derde op mijn 23e en de jongste is inmiddels 5 maar wij missen het toch wel dat kleine en wat niemand verder weet behalve mijn man en goede vriendin ben ik bijna weer 6 weekjes zwanger!!!!!!!!!!!

liefs maggie
trotse moeder van 3 zoons

ik word in maart 23 heb al twee dochtertjes van 2,5 en van bijna 1 en ben 16,5 week zwanger van de derde ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn en was ook gepland ben ook getrouwd de derde was niet gepland maar wel welkom ik geniet er van

Als je er nog belang bij hebt, ik zou het ook wel leuk vinden om andere jonge moeders te ontmoeten. Ik ben niet meer zo jong, maar toch nog vrij jong in het moederschap. Ik zal me even voorstellen  :

Mijn naam is Elle, ik ben 25 jaar oud en 30 weken zwanger van onze derde kind. Ik was 22 jaar toen ik zwanger raakte van onze eerste, en dat is nog redelijk jong. Ik was 24 toen ik onze tweede kind kreeg en ik ben nu 25 jaar oud en onze derde kind zal in ongeveer 10 weken geboren worden.

Als je zou willen, mail me dan: lovelyelleandkurt@lycos.nl

Groeten, Elle

hoi hoi meiden!!

ik ben nu niet meer zwanger wand  we zijn  5jan bevallen van onze 2e dochter
maar ik ben ook een jonge moeder ik was 15 toen mijn oudste dochter werd gebooren en ik ben nu 18 en heb 2mooie dochters!!!
en ik vind het echt super!

misschien leuk om te kletsen?
yochihuahuayo@hotmail.com

nou groetjess samantha mama van chloë 2,5jaar en chelsea 5weken en 4dagen

Terug
Bovenaan