Contact jonge (aanstaande) mama's!

Hier nog n jonge moeder, ik ben 24 jaar, en nu 17 weken zwanger. Ik vind het heerlijk en ik heb gelukkig nog geen negatieve reacties gehad, wat ik wel grappig vind is dat ik nu ik zwanger ben ineens heel veel jonge moeders/zwangeren zie        

hoi hoi

ik ben 23 en ook zwanger van ons 1e kindje, mijn vriend en ik hebben hier ook bewust voor gekozen!! echt zo leuk!!
mijn msn is: alie_veenstra@hotmail.com

hallo hier nog een jonge a.s . moeder, ik ben 24 jaar en ruim 19 weken zwanger van ons 1e kindje        

Wat ontzettend leuk al die jonge moeders! En dat terwijl je in de media juist hoort dat de gemiddelde leeftijd van moeders rond en boven de 30 ligt!
Ik ben ook een jonge moeder ik ben 24 en heb een zoontje van al bijna 3 we zijn nu bezig voor een tweede dus spannend!
Meiden allemaal een fijne zwangerschap toegewenst!
Liefs Loth

hallo allemaal

hier nog een jonge moeder ;-)
leuk om te zien dat er hier wel aardig wat zijn!

ik was zelf 16 toen mijn zoontje geboren werd.. ben nu 18 en zwanger van de 2e..

groetjes!!

Hallo,

Ik was 21 jaar toen ik gewenst zwanger werd van ons eerste kindje.

Deze maand word ik 23 jaar oud. Samen met mijn vriend van 30 jaar oud hebben we een zoon geboren op 06-08-2007. Wij komen uit Friesland.

Mijn msn adres is : Diarich@live.nl

Groeten

Diarich

heey dames

Ik ben in jan bevallen van een lief meisje genaamd Lynn! Toen ik zwanger werd was ik 21 en toen ik bevallen ben 22!! leuk hoor al die jonge moeders!!
mijn man is 24!!

gr ons

Hey,

Ik ben op dit moment 32 weken zwanger van ons 1e kindje, totaal niet gepland en mn vriend was er in het begin ook helemaal niet blij mee, we zijn zelfs even uit elkaar geweest en bij een abortus kliniek geweest. gelukkig gaat alles nu goed en gaan we er helemaal voor ook mn vriend.

mijn msn is: nientje1985@hotmail.com

Terug
Bovenaan