Contact jonge (aanstaande) mama's!

Hallo Dames

Ik ben Nancy en ben 22 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Inmiddels ben ik nu 31,5 week zwanger. Ik ga einde van de maand 3 jaar met me vriend en woon al 2,5 jaar samen met hem. Me vriend is trouwens 28.

De zwangerschap was gepland.

nancyenricky@hotmail.com

gr

Hallo meiden,
Ik ben 17 jaar en zwanger van ons 1e kindje,
Ben nu 5 weken ongeveer is dus erg vroeg,
Mijn vriend is pas net 18 geworden maar ziezo heel volwassen voor zijn leeftijd
en zelf wou die graag vroeg gesetteld zijn,

Mijn msnadres is Heavenstar16@hotmail.com

Hoop wat te horen,

Groetjes ayla(L)...

Wat leuk om te lezen dat er zoveel jonge meiden bewust hebben gekozen voor het moederschap.
Ik was 21 toen ik zwanger raakte. Ben nu 22 en al 6,5 trotse moeder van onze zoon Jesse.
Mijn man en ik hebben heel bewust voor een kindje gekozen, we zijn er ook ontzettende blij mee dat we zo'n gezonde prachtige kerel hebben!
Ik heb toch wel redelijk wat reacties gehad, zoals: "je moet eerst genieten"....
Maar ik geniet enorm van ons gezinnetje!

Leuk weer al die reacties.. Heb 'n tijdje niet gekeken omdat ik meer bij de septembermama's zit tegewoordig..
Ondertussen zijn er misschien al veel meer jonge aanstaande mama's?

Liefs,
Lot

Hallo Meiden,

Ik ben zelf ook een jonge mama ik was 15 toen ik mn 1e kreeg en 17 toen ik mn 2e kreeg nu ben ik 22 jaar en krijgen wij onze 3e!! Ik ben morgen 9 weken dus heb nog ff te gaan.
Mijn vriend is 12 jaar ouder en we zijn nog steeds heel gelukkig en vinden het ook heel leuk dat er weer een kleintje bij komt.
Helaas zijn er ook heel veel mensen negatief over jonge moeders  vooral toen mijn meiden nog jonger waren maar gelukkig nu wat minder zeker omdat ze zien dat ze kerngezond zijn.
Vinden jullie dat zo vervelend al die negatieve opmerkingen over jonge moeders?

dimasaro@hotmail.com

Terug
Bovenaan