Contact jonge mamas

<p>Manuelaa, sterkte met het verlies van je neefje. Wat verschrikkelijk :( wat oneerlijk om zo'n kleintje te moeten cremeren. </p><p>en sneu he, die prikjes! Gelukkig had hij er naderhand niet zo'n last meer van.</p><p>mijn dochtertje heeft van het weekend haar eerste tandje gekregen.. Ze had er gelukkig maar 1 nacht echt last van! </p>

Hallo meiden! Hoe gaat het met jullie?
priscilla, inmiddels bevallen/hoogzwanger! Hoe gaat het met jou?
Manuelaa, hoe gaat het met jouw kleine? 
En hoe gaat het met Xcat? 
En met Michelle, Gerjanne en de anderen natuurlijk :) hoe gaat het met de kleintjes? Groeien ze goed? 

Hee dat is weer even geleden met mij alles goed voel me af en toe al een zeekoe ookal ben ik pas 21 weken hahah. Zeker als ik in mijn bikini moet om te zwemmen met mijn zoontje. Zit ondertussen wel in de ziektewet ivm geen gevoel in mijn benen en erge pijn in mijn bekken heb nu fysio hopelijk gaat het snel over. 

Hoe gaat het met de rest?

Oh bah Michelle! Lijkt me eng, geen gevoel meer in je benen! Heb je dat nu standaard? Gaat dat nog wel met de verzorging van je zoontje? 
Heb je een goede twintigwekenecho gehad? :) 
sterkte met de komende 20 weken :eek:

hi dames,

Vandaag 18+1 zwanger a.s. vrijdag weer controle bij de verloskundige en dinsdag 1 augustus 20 weken echo. Vrijdag hebben we een he/she taart besteld voor famillie om vrijdag avond als het goed is bekend te maken of we een jongen of meisje krijgen erg spannend.

Kan niet wachten om de baby te voelen bewegen

Hee ja heel appart is het geen gevoel hebben ik kan er nog wel op staan, het is vooral de buitenkant. 
Jaa met de verzorging van mijn zoontje gaat goed maar dat is ook omdat hij de leeftijd is dat hij al erg zelfstandig wordt. En hij heeft lekker vakantie en hij houdt erg van chillen haha 

Terug
Bovenaan