Contact jonge mamas

Spannend Manuela! Is dit de twee maanden controle? Kan je kennismaken met de artsen! En horen dat je baby het zo goed doet, altijd leuk!

Haha, ja dan is het raar dat de winkels dicht zijn :p.

Fijn dat de borstvoeding zo goed loopt! Dat is een mooi en intiem moment met je kleine, ik vind het nog steeds speciaal dat het kan.

Caithlynn, hoe oud wordt je? Ik wilde ook graag dat mijn dochter op m'n verjaardag zou komen, maar ze kwam een paar dagen later.. Verlaat cadeau!

Hoe gaat het nu met je, Priscilla? heb je het ook met je vk besproken?

Hoi allemaal,

na een bevalling van 2 uurtjes! Ben ik bevallen van mijn oh zo lieve zoontje kai.

me vliezen zijn gebroken om half 12 vannacht.. om 12 begonnen de eerste weeen en om ongeveer 2 uur had ik al volledige ontsluiting! Ben er nog eens zonder kleerscheuren door heen gekomen! Zonder hechting en al!

nou dames,

groetjes van mij en kai. Muah

Van harte gefeliciteerd! Wat fijn, een korte bevalling zonder ingrepen!!

Pak je rust en probeer lekker van Kai te genieten! Ik hoop dat je een leuke kraamverzorgster hebt!

Wauw dat klinkt als de ideale bevalling! Van harte gefeliciteerd.

@manuele fijn dat alles goed gaat met jullie beiden best spannend zo afspraak lijkt me.

ik heb indd last van maagzuur slik nu rennies als het echt erg is moet zeggen dat het vrij direct werkt eergisteren avond de verloskundige op bezoek gehad werd niet goed kreeg geen lucht bleef maar zweten druk op de borst hyperventileren, uiteindelijk is er niks gevonden het kan zijn omdat de baby is gaan draaien ( waar ik wel heel blij mee ben) hij ligt nu met her hoofdje na beneden en daarvooor lag die dwars. Kijk zo uit na het moment dat hy is vandaag precies nog 8 weekjes tot uitgerekende datum .

Sterkte met de laatste 8 weken Priscilla. Vervelend dat je je niet zo goed voelt. Wel mooi dat je baby nu goed gedraaid is, hopelijk blijft hij zo liggen!

<p>Xcat; van harte met de geboorte van de kleine! Wat een droombevalling zeg!! </p><p>Priscilla; succes nog even met de laatste 8 weken!! En wens je een hele fijne bevalling toe! </p><p>Bij het consultatiebureau was het allemaal goed. De kleine kreeg z'n eerste prikjes en dat was toch echt wel heel zielig! Ze waren eerder gestart met het vaccineren, omdat hier in de omgeving kinkhoest rond ging. Hij heeft gelukkig niet erg veel last gehad van de prikjes. De dag zelf een lichte verhoging en heel veel geslapen. Als hij dan wakker was, was hij wel gelijk aan het huilen, heel sneu! </p><p>Verder gaat het hier redelijk. Helaas is er in de familie wat vreselijks gebeurd. Mijn zus was tegelijk zwanger met mij. Ze was volgende maand uitgerekend. Het heeft helaas niet zo mogen zijn dat ons kleine neefje levend ter wereld mocht komen. Toen onze kleine precies 6 weken oud was, kregen we te horen dat ons neefje niet meer in leven was. De dinsdag daarna is ze bevallen. De crematie is inmiddels geweest en nu moeten we het een plekje geven en weer een manier zien te vinden om door te gaan. Wat kan het leven oneerlijk zijn! Mijn zus en zwager voor de tweede keer ouders, m'n neefje grote broer en dan de kleine niet te mogen zien opgroeien. Pff.. </p>

Terug
Bovenaan