Contact jonge mamas

Nu kan het nog maar maximaal 5 weken duren, spannend en fijn dat dit moment is aangebroken! Wie wil je er bij tijdens je bevalling? En wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

ik had dat toen ook elke keer als we iemand belden.. Steeds 'jaaaa?'. Alsof alleen dat nog uitmaakt. Maar goed, op zich begrijpelijk dat iedereen nieuwsgierig is.

@Manuelaaa123 je moet vooral echt je rust nemen en niet teveel belasten. Ik ben zo stom geweest om bezig te zijn met verhuizen terwijl ik nog herstellende was (dit omdat ik me kerngezond voelde en alles perfect leek te genezen)

<span style="line-height: 1.5;">@zwangere 22-er, ik ben thuis bevallen en inderdaad een hechtinkje gekregen. Opzich zijn ze zo getraind dat ze vrijwel alles kunnen bij een thuisbevalling op de grote medische ingrepen na. Het was echt een hele fijne ervaring!</span>

Fijn dat het zo'n mooie ervaring is geweest om thuis te bevallen Ummie! En het is ook eigenlijk wel logisch dat ze kleine ingrepen ook thuis kunnen doen.

En wel raar dat je kraamverzorgende niets zei over je harde werk! Ik had zelf steeds buikpijn de dag nadat ik te veel had gedaan, dus dan liet ik het weer even. Waarschijnlijk is dit zo'n 'voor-nadeel van jong bevallen.. Hopelijk wordt het nog wel beter

Hoi hier wel rustig ben alleen sinds twee dagen Savonds zo ontzettend misselijk en vanacht een keer overgeven dacht dat dat alleen in begin van zwangerschap voorkwam pff wat naar zeg zit nu ook spuug misselijk op de bank..

Ik had tegen het einde aan twee keet een buikgriep, ook steeds overgeven en zo.. Je loopt sneller wat op als je zwanger bent,. Hopelijk is het snel beter

Hoi allemaal, al een weekje (of langer) hier niet gereageerd. En nog steeds vollop zwanger! Zit nu in week 39, heb de afgelopen week wel deeltjes van de slijmprop verloren en hier en daar wat gerommel! Nou afwachten tot het eindelijk doorzet. Het liefst zo snel mogelijk ben namelijk ook bijna jarig! Maar goed, als ie nog eventjes wilt blijven zitten vind ik dat ook prima ;) hoe is t verder?

Hallo dames!!

Leuk om even weer alles te lezen van iedereen!! Hoe gaat het met de kids?? En met de mama's?

En voor de nog zwangeren; hou het nog allemaal ff vol hoor!! Het is het allemaal meer dan waard!

@priscilla; naar van de erge misselijkheid!! Ook brandend maagzuur? Daar had ik namelijk veel last van.. slapen op de linkerzijde hielp mij nog wel! Maar of dat voor je misselijkheid ook werkt..?

Pinksteren zijn wij mooi rustig doorgekomen! Eigenlijk gewoon doorgegaan alsof er niks bijzonders was, dus het was wel even raar dat de winkels dicht waren op maandag, Hihi.

De kleine doet het eigenlijk best wel heel goed! Alleen het slapen in eigen bedje gaat nog wat lastig, maar we houden vol! De borstvoeding gaat gelukkig nog steeds hardstikke goed!

Morgen voor het eerst naar het consultatiebureau, ben benieuwd!

Terug
Bovenaan