Cyclus na stoppen met de pil

<p>hey dames!</p><p>Sinds 14 november ben ik gestopt met de pil, ik ben nu dan natuurlijk aan het wachten om weer uit mezelf ongesteld te worden. </p><p>Ik was even nieuwsgierig hoelang dit bij jullie heeft geduurd (snap dat er veel verschil tussen kan zitten) </p><p>kan je vanaf het moment dat je menstruatie komt gaan kijken hoe je cyclus loopt? Of weet je dit echt pas na een aantal menstruaties.</p><p>Alle andere tips zijn ook welkom.. spannende tijd! </p><p>groetjes!</p>
 
Ik werd pas na 95 dagen weer voor het eerst ongesteld.. VRESELIJK vond ik het, ben nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden. Daarna weer "gewoon" na 31 dagen en de volgende na 38. Zit nu op dag 9 van de volgende cyclus. Zit nog niet helemaal regelmaat in nog dus, maar gelukkig wel weer om de 4.5-5.5 weken. Huisarts zei dat ze dit heel vaak zien en dat het wel een halfjaar tot een jaar kan duren voordat het weer regelmatig is, zeker als je lang de pil geslikt hebt (ik heb m 7 jaar geslikt).
 
Hi
Ik ben in mei gestopt met de pil kreeg direct erna mijn menstruatie volgende maanden telkens tusse de 33 en 36 dagen dus mooi gelijk het altijd is geweest helaas in september een cyclus overgeslagen wat dus duide op ontpillen van het lichaam allerlij klachten erbij bruin verlies van 9 dagen maar geen echte menstruatie ... vanaf oktober weer alles gewoon normaal. Dus het is echt bij iedereeen zo anders ! Veel succes in iedee geval ♡
 
Ik ben na 20 jaar, in juli met de pil gestopt, daarna onttrekkingsbloeding gehad, en gelijk een regelmatige cyclus van 30 dagen. Nu net mijn eerste positieve test in handen! 
 
Ik ben in mei/juni gestopt met de pil en in november pas ongesteld geworden. Maar tot nu toe weer helemaal niks.
Word er erf gefrustreerd van. Helemaal omdat we een kinderwens hebben en mijn cyclus dus nog totaal niet op gang is.
 
Hallo , in augustus 2018 gestopt met de pil.(3 jaar aan de pil, voorheen 4 jaar gestopt) Cyclus was eerste x 4 weken. Daarna 2x 5 weken. Toen erachter gekomen dat ik bacteriële vaginose had, kuur gekregen. Alle klachten zijn gelukkig weg. Na die kuur cyclus 4 weken. Nu komende weekend afwachten of ik ongesteld wordt. Geen overduidelijke symptomen voor zwangerschap,  wel  buikpijn gevoel om ongesteld te worden. 
 
Ik ben 2 jaar terug gestopt met de pil (12 jaar geslikt) en de maanden erna gewoon ongesteld geworden. Had nog het zelfde ritme als toen met de pil. In januari 2017 werd ik ineens niet ongesteld maar toen een week te laat (had toen een cyclus van 38 dagen) en nu schommel mijn cyclus tussen de 27 en 30 dagen. 
 
Ik ben eind juni gestopt met de pil na 1 jaar slikken. Had eerst twee hele korte cycli van 22 en 23 dagen. Maar ik denk soms dat misschien die eerste bloeding niks is geweest, was zo weinig ,en dat het eigenlijk 1 lange cyclus was van 45 dagen. Sindsdien cycli van 31-34 dagen. Dit was ook normaal voor mij voor de pil.Op 15 november positief getest. In dus ronde 4 of 5 raak. Mijn menstruatie heeft tot die tijd wel flink gewisseld in intensiteit. Deze was een paar keer echt een stuk lichter dan dat ik gewend was van voor de pil.
 
Terug
Bovenaan