Cyclus na stoppen met de pil

Ik ben zelf sinds 3 oktober gestopt met de pil na 11 naar pilgebruik. Mijn eerste menstruatie kwam 21 november na 48 dagen. Ik ben nu afwachting van mijn 2e menstruatie of niet natuurlijk als ik op het goede moment geklust heb :)Met zo'n onregelmatige cyclus is het wel heel lastig om je vruchtbare dagen te weten te komen. Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt. 
 
Jaa hoop ik ook @kimmiea Heb de 17e afspraak bij de gynaecoloog. En had dinsdag dus positief getest met ovulatietest. Hoop niet dat ik dan opeens net die week ineens ongesteld word. Dan is het ook zo raar ga ik daarvoor heen en ben ik het ineens.  
 
Hoi allemaal,Ik ben halverwege oktober gestopt met de pil en kreeg daarna direct mijn onttrekkingsbloeding. Vervolgens was het afwachten wanneer ik mijn eerste 'echte' menstruatie zou krijgen. Op donderdag 29 november werd ik ongesteld en had daarmee een cyclus van 43 dagen. Nu is het afwachten wanneer ik mijn volgende menstruatie krijg. Op dit moment zit ik op dag 37 van mijn cyclus en ik hoop uiteraard dat mijn menstruatie uitblijft aangezien mijn man en ik graag een kindje willen. Ik was erg opgelucht toen ik mijn eerste menstruatie kreeg na het stoppen van de pil. Echter ben ik erg benieuwd hoe het nu verder loopt. Zal mijn menstruatie regelmatig worden? Of zal mijn tweede menstruatie een langere cyclus hebben dan mijn eerste? Het is allemaal zo onzeker en erg lastig als je probeert zwanger te worden.  
 
Gebruiker10101738Ken het..Half oktober gestopt..ontrekkingsbloeding gehad.  Toen 17 t/m 20 nov ongesteld geweest en nou aan het wachten.Zit nu op dag 49.Dacht aan mn curve 6 dec dip te zien. Dus toen geklust. Ovu testen gave  niks.Maar wss 22 dec pas ovu.. toen niet geklust. Dus ronde weggegooid vrees ik..Nu maar wachten tot ik ong ben..
 
In dec '17 gestopt met de pil na deze ruim 15 jaar te hebben gebruikt. Ik heb mijn strip opgemaakt dus werd in mijn "normale" stopweek ongesteld, mijn eerste "echte" menstruatie was 26 dagen vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu een jaar laten wisselt mijn cyclus ongeveer tussen de 28 en 31 dagen. 
 
Terug
Bovenaan