Cyclus na stoppen met de pil

Ja hoop ik ook jamiejw. Tot nu toe nog niks! Kan niet meer dan afwachten dat is zo jammer. Bel anders januari de gynaecoloog.
 
Oktober gestopt, eerste cyclus na 31 dagen en nu 24 december ongesteld geworden na cyclus van 34 dagen. Deze 2 keren steeds met condoom gedaan maar vanaf nu gaan we ervoor, nu is t wachten op mn vruchtbare dagen. 
 
@Nicole B wat fijn dat het gelukt is!@pukje Wat spannend! Hoop dat het snel raak is. Zou willen dat ik een normale cyclus had.
 
Heb nu eindelijk een dik lijntje bij de ovulatie test. Heb maar een 2e gedaan want voelt zo onwerkelijk na iets van 17 testen met een heel dun lijntje. Zit al op dag 52 van mijn cyclus na dat ik ongesteld ben geworden na meer dan een half jaar. Maar gaan gewoon klussen en dan afwachten.Heb al wel een afspraak staan bij de gynaecoloog.
 
@loesjeee ik ben ook doorverwezen. In juni dit jaar gestopt en tot op heden nog niet ongesteld geweest. Vorige x na het stoppen werd ik ook pas na een half jaar onregelmatig ongesteld en lange cyclussen. Toen toch vrij snel na 2x ongesteld zwanger geraakt. Helaas gaat het nu anders en denken ze dat ik pcos heb. Woensdag weer een afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd.  Jij succes hopelijk weet je snel meer en fijn dat je een positieve ovulatietest hebt!! 
 
Terug
Bovenaan