Cyclus na stoppen met de pil

Ooh zo! Super! Klussen maar  :)Ik vrees dus dat ik 22e ovu heb gehad. Dip was wss niks.. En toen helaas niet geklust   :(Hoop dat het bij jou raak is!!
 
Jaa misschien dat je hem dan net gemist hebt. Hoop dat jij de volgende keer de ovulatie niet mist en dan aan het klussen kan. Spannend allemaal he! Maar fijn dat we er over kunnen praten hier!?
 
Hebben gisteren geklust maar nu is vandaag de lijn donkerder dan gisteren. Maar ze zeggen dat om de dag klussen beter is. Wat zouden jullie doen?  Ben bang dat die morgen weer lichter is 
 
Als je test vandaag positief is, springt morgen of overmorgen je ei (24 uur ong na een positieve test). Verder stel dat ie toch vandaag springt ligt er nog een voorraadje sperma van gisteren. Zou me daar niet druk om maken, en alleen het bed in duiken als jullie allebei zin hebben.
 
Hebben gisteren toch nog maar geklust. Vandaag is die weer heel licht dus wel op het goede moment gedaan denk ik! Nu maar afwachten aangezien ik helemaal nog geen normale cyclus heb.
 
@loesje  ik heb tijdens mijn ei sprong  met de positieve ovulatie testen gewoon elke dag geklust hoor. En ben toen ook zwanger  geraakt. Dus dat om de dag wil niet perse zeggen dat dat beter is hoor. Gewoon  doen waar je je fijn bij voelt. En hopelijk over 2 weekjes een positieve test  in handen 
 
Dankje Nicolle B. had maar 2 dagen een positieve ovulatie test had jij dat langer?  Voor en na die 2 dagen maar een heel dun en heel licht streepje. Gebruik die van de action 
 
Terug
Bovenaan