Cyclus na stoppen met de pil

@deesjeP wat fijn dat je toen toch zwanger bent geraakt. Maar wat vervelend dat het nu zo tegen zit. Hoop dat het mee valt bij de gynaecoloog, succes!Ja ben blij dat er toch wel iets gebeurt in mijn lichaam. We gaan gewoon klussen en dan zien we wel hoe het loopt. Ook al hoop ik natuurlijk heel erg dat het klussen eindigt met een zwangerschap. Wachten duurt zo lang als je iets graag wilt he!
 
Wij half oktober gestopt met pil.17 november ongesteld geworden.  Na 33 dagen.Nu zitten we op dag 44 en nog niks. Als ik naar mn temp kijkt lijkt 7/8 dec eisprong te zijn geweest. 6 dip namelijk.En sinds toen aan t stijgen.  Meestal 0,1 graad maar vandaag zelfs 0,3! Zit nu 37,1 (dip 36,0). Alleen nog geen positieve test gehad of bloed..
 
@cherryberry heel lastig he als je er niks van op aan kunt. Je lichaam kan wel lang doen over het ontpillen. Heb het ook het eerste half jaar aangekeken. Tot ik nog niet ongesteld was na een dik half jaar. Toen maar naar de dokter gegaan. Toen plotseling in november ongesteld worden en nu dus na 52 dagen nog steeds niks. Ben wel ovulatie testen gaan doen. En vandaag ineens positief. Dus vanavond maar flink klussen. En dat op dag 52. Zo zie je maar na het stoppen met de pil kan je nog niet ergens van op aan. Als tip als je toch wilt beginnen met ovulatie testen die van de action zijn goedkoop en werk en dus goed 
 
Loesjee Ja is ook zo. Maar bij heel veel dus niet. Dus weet het niet. En iemand zei dat t ook aan de soort pil kan liggen, wel of niet ontpillen.Heb action testen gebruikt maar kwam niks.. en aan temp te zien wel geweest.. las dus ook dat die niet bij iedereen werken..Heb van 2besure gehaald. Ben benieuwd. Maar wil komende maand eigenlijk ff geen testen,  alleen temp. Om niet obsessief mee bezig te zijn en gewoon wat regelmatiger klussen..
 
cherryberry nee klopt bij heel veel ook niet daarom ben ik ook blij dat ik ben doorverwezen. Ik heb bij de eerste 16 testen ook niks gehad alleen een heel licht streepje. Toch maar door getest omdat ik nog niet ongesteld ben en toen vandaag ineens een dikkere donkerdere streep. Maar hopen dat die andere testen voor jou beter werken.Ja snap ik wou er ook niet mee bezig zijn maar onbewust ben je het toch. Ze zeggen ook vaak je moet het loslaten maar is heel moeilijk. 
 
Loesjee  Had je 16 dagen getest if meerdere op1 dag?En wanneer gestart met testen,  welke dag van cyclus? Je bent er toch wel mee bezig ja. Zeker als je zo lang niet ongesteld wordt..
 
Nee 16 dagen getest. Op dag 35 begonnen was nog niet ongesteld dus dacht misschien is mijn eisprong wel later omdat het nog niet opgang is. Dus denk kan het altijd proberen. 3 doosjes er doorheen en nog niks. Maar dacht test gewoon door omdat die testen niet duur zijn.En dan toch vandaag een goede test. Vandaag wel 2 gedaan want geloofde niet dat die ovulatie test goed was na zoveel dagen maar toch!  
 
Nee 16 dagen getest. Op dag 35 begonnen was nog niet ongesteld dus dacht misschien is mijn eisprong wel later omdat het nog niet opgang is. Dus denk kan het altijd proberen. 3 doosjes er doorheen en nog niks. Maar dacht test gewoon door omdat die testen niet duur zijn.En dan toch vandaag een goede test. Vandaag wel 2 gedaan want geloofde niet dat die ovulatie test goed was na zoveel dagen maar toch!  
 
Terug
Bovenaan