Daar kom ik weer...hoe is ie met iedereen???

Hey meiden,

Weinig activiteit op dit forum meer... Dat kan een goed teken zijn!

Maar ik denk ik gooi het weer eens in de groep, hoe gaat het? Verdrietige meiden, klussers, wachtenden, zwangeren?

Liefs Lientje

Ik zal zelf maar beginnen ;)

Momenteel is de eisprong weer achter de rug en zitten we nog niet op de wachtbank, m'n nod is pas rond 14 maart.

Wij hebben samen besloten ons leven er niet meer zo door laten te lijden. Dus gewoon lekker bezig met een zomervakantie, het mooi weer dus weer in de tuin bezig, enz. enz. De zinnen verzetten, maar daar helpt het weer nu eindelijk maar toch ook aan mee!!!

Ik verwacht niet teveel, je hebt natuurlijk altijd een beetje hoop, maar probeer te genieten van de dingen die het leven me momenteel biedt.

Het klinkt misschien zwaar, maar dat is het niet. Ik wil niet over alles na moeten denken over m'n toekomst, we zien het allemaal wel!!!

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Vindt het knap van je dat je probeert om je zinnen te verzetten, dat is niet makkelijk als je het zo graag wilt, gelukkig is het voorjaar in zicht van een lekker zonnetje of een vakantie in het vooruit zicht, maatk je misschien een stuk ontspannender.

Zelf heb ik op 22 januari een curretage ondergaan, ik was 8,5 weken zwanger. Afgelopen donderdag kreeg ik buikpijn en een beetje bloedverlies en vrijdag ook en zaterdag was het weg. Vandaag last van mijn rug en last van mijn buik, vindt je dat niet een beetje vreemd? Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik nou ongi ben geweest.

He meid hopelijk wordt je niet ongi 14 maart en is het postief voor je. Laat maar even weten rond 14 maart hoe het verder met je gaat.

Liefs Fre

Hier nog iemand die in die week ongi moet worden.
Ik verwacht mijn ongi 11 maart.
Wij hebben in de afgelopen 7 maanden drie miskramen gehad en lopen nu bij de gyn.
gelukkig mogen we wel weer proberen zwanger te worden. Dus ben benieuwd wat de 11e ons brengt!
Groetjes MMdJ

Hee,
We zitten nu in de 2e ronde na mn mk.
heb rond dit weekend mijn ei, ga vrijdag beginnen met ovu testen was vorige keer ook gelukt (alleen liep dit uit op een mk) heb na mn ongi nu een beetje bruin bloedverlies.
Voel me voor de rest goed.
Die zon doet zeker goed!!
MMdJ zal hopen voor je dat het nu wel is gelukt.
En Fre, je moet het gewoon even zn beloop laten,het komt allemaal goed.

He Lientje,

Vorig jaar heb ik me ook maar gestort op het uitzoeken van de zomervakantie.
Begrijp je wel.
Op een gegeven moment moet je ook proberen te genieten anders wordt je echt depressief.
Maar ik heb daar ook veel moeite mee gehad.
Nu gaat het voor het eerst echt super vol vertrouwen.
Ik wens jou een stralend zonnentje toe!
Ik denk vaak aan je ook al ben ik minder op deze site te vinden.
Hou je taai meid!!!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan