Daar kom ik weer...hoe is ie met iedereen???

Hoi Lientje,

Ik voel me ook nog steeds niet helemaal mezelf. Steeds maar wachten en onzekerheid. Vooral omdat er bij mij geen touw meer vast te knopen is aan mijn cyclus. Zoals ik al eerder schreef. Ik ben wel naar de gyn geweest, maar zij zegt dat het komt door het ouder worden (ben 38) en dat het toeval is dat dit na de curettage is gekomen. Geloof ik overigens niet. 3x "spontaan" (na lang afwachten) een miskraam, geen rare cyclus en meteen weer zwanger. De vierde keer een volledige curettage en sindsdien geen regelmaat, met eerst een week heel licht bloedverlies, voordat echt de menstruatie op gang komt. Ook nu weer: ik heb ovulatietesten gebruikt en zou 3 maart een eisprong hebben gehad. Gisteren had ik met afvegen alweer bloed, dat kan toch niet zo snel weer beginnen na een eisprong? En ik weet dat het ook innestelingsbloed kan zijn, maar dit heb ik nu dus al maanden zo (begint meestal 9 dagen na eisprong, dus nooit eerder zo vroeg) en ben steeds niet zwanger. Ik word er niet vrolijker van...... Maar ook wij zijn vooruit aan het plannen qua zomervakantie etc. Life goes on... Laten we elkaar in ieder geval op de hoogte houden en elkaar steunen.

Liefs ALexandra

Hoi Fre,

Hoe gaat het met de voorbereidingen van je knal feest? Wat goed van je dat je dit doet! Heel veel fun!!!!

Lijkt me een goed plan om elkaar hier te steunen en elkaar er door te slepen!

Komend weekend is m'n nod, maar ik verwacht gewoon m'n ongi. Ik voel nml geen tekenen, helaas!!!

Liefs Lientje

Marlijn,

Van harte gefeliciteerd meis!!! Wat super!!!! Hoe was de test van dinsdag? Dat is vast goed gekomen!

Ik snap je onzekerheid, maar probeer vertrouwen te krijgen, ieder kindje is anders en dus ook iedere zwangerschap!

Laat je zo af en toe nog even weten hoe het gaat?

Liefs Lientje

Alexandra3,

Ik herken dat wel zo'n ongelijke cyclus, ik had toen ik gestopt was voor de pil mooie rondes van 28 en na 9 mnd was het mis 34/36/32. Van alles geprobeerd (homeopatisch) en toen we een dik jaar waren gestopt ZWANGER!!!

Nu voor ons 2de uk gaat het weer niet van een leien dakje en zit er weer geen regelmaat in m'n cyclus 32/36, dat maakt me idd ook onrustig. Als ik gewoon een cyclus van 28 had, dan had ik zekerheid. Nu ben ik soms 'overtijd' en dan weet ik dat ik ongi word maar soms dan gaat je fantasie op de loop en dan ben je toch weer teleugesteld.

Tja, dat van dat bloed kan meerdere dingen zijn. Ik vrees dat ik maar 1 goed antwoord kan geven, het antwoord waar ik zelf zo'n hekel aan heb, geduld...even afwachten...

We wachten wat af in het leven, maar dan is het fijner om dit samen te doen dan alleen.

Liefs Lientje

Ik ben hier vrij nieuw, dus zal even een en ander vertellen. Ik heb een poosje geleden een berichtje gepost met de vraag voor ervaringen met een curettage.
Die heb ik vandaag gehad, en het is me echt 100 % meegevallen tot nu toe.
Gisterennacht kwam en wel een spontane miskraam op gang, en dat was erg heftig. Ik had echte weeen, en verloor veel bloed.
Ook kwam er een megabloedprop voorbij. Effe schrikken dus. Na onderzoek is toch besloten om de curettage door te laten gaan. Dan is alles nu schoon, en hoop ik over een tijdje toch weer zwanger te mogen zijn.

Groetjes van Dieke.

Ik ben hier vrij nieuw, dus zal even een en ander vertellen. Ik heb een poosje geleden een berichtje gepost met de vraag voor ervaringen met een curettage.
Die heb ik vandaag gehad, en het is me echt 100 % meegevallen tot nu toe.
Gisterennacht kwam en wel een spontane miskraam op gang, en dat was erg heftig. Ik had echte weeen, en verloor veel bloed.
Ook kwam er een megabloedprop voorbij. Effe schrikken dus. Na onderzoek is toch besloten om de curettage door te laten gaan. Dan is alles nu schoon, en hoop ik over een tijdje toch weer zwanger te mogen zijn.

Groetjes van Dieke.

Hoi Dieke,

Welkom hier, ook al ben je liever niet... We zouden allemaal op het forum met grote Z willen, maar helaas is dat niet zo en kunnen we er hier voor elkaar zijn!

Dat we maar gauw positief mogen testen en dat dit zo blijft!!!

Liefs Lientje

Hoi Dieke,

Welkom hier, ook al ben je liever niet... We zouden allemaal op het forum met grote Z willen, maar helaas is dat niet zo en kunnen we er hier voor elkaar zijn!

Dat we maar gauw positief mogen testen en dat dit zo blijft!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan