Daar kom ik weer...hoe is ie met iedereen???

He meiden wat me vooral opviel is dat het hier zo rustig is, toen ik hier daadwerkelijk thuishoorde was het hier veel drukker. Het doet me goed te lezen dat jullie eigenlijk proberen met hele andere dingen bezig te zijn. Ik kan jullie ook zeggen dat wij opnieuw een positieve test hadden in een maand waarin we helemaal niet ons best hadden gedaan en zelfs de eisprong dag en de dag ervoor overgeslagen hebben omdat we gewoon domweg geen zin hadden om te vrijen. Dus ik had absoluut niet verwacht dat we die maand opnieuw zwanger zouden worden. Je hoort het heel veel, de wijze woorden (van mensen die geen flauw idee hebben wat je bezighoudt en hoe het daadwerkelijk is) "probeer er niet teveel bij stil te staan" "je bent er teveel mee bezig" maar meiden het gebeurt als jullie het niet verwachten, het is echt zo. Dus plan je zomervakantie vast, ga met je gezin of mannetje er lekker tussen uit. En uiteindelijk gaat het vanzelf want het is jullie allemaal zo gegund.

@ lientje, he meid, gaat lekker. Hele zware griep onder de leden, uiteindelijk maar een kuur (babyproof) gehaald bij de HA kon dit niet aan op eigen krachten. Vandaag de nekplooi gehad, was 1.8 mm, goed volgens gemiddelde, maar volgende week horen we het pas echt want dan is men bloedtest ook terug. Maar eigenlijk ben ik er niet zo bang voor. Ik ben gewoon dolblij dat die kleine er zit, want blijf toch bang.
Ik wil zoveel tegen je zeggen maar er is niets wat ik tegen je kan zeggen. het doet me goed te lezen dat we eigenlijk geen woorden nodig zijn.

liefs nath

Nath,

Balen dat je zo ziek bent geweest. Ik hoop dat je deze week een top uitslag krijgt!!!

Enne...hele verhalen hoeft ook niet, je bent er dat is genoeg meis!

Liefs Lientje

Hey Lientje,

afgelopen donderdag een test gedaan en was negatief. We hebben nu echt besloten om er voorlopig niet meer mee bezig te zijn en we zien wel wanneer we er weer aan toe zijn, ik voel me nog steeds niet oke en heb vandaag weer last van mijn rug en buik, ik denk dat mijn lichaam nog tijd nodig heeft om weer normaal te functioneren, duurt alleen een beetje lang.

Valt mij ook erg op dat er op dit forum erg weinig wordt geschreven.

Hoe gaat ie verder met jou?

soms heeft je lichaam meer tijd nodig dan jezelf wilt, helaas...konden we dit maar veranderen he? Een arts zei alles heeft zo z'n reden, ik snap hem wel, maar soms vind ik die uitspraak ook maar hard. Vooral als ik soms om mij heen kijk en ik zit niet lekker in m'n vel.

Nu gaat het wel goed, we zitten beide wel goed in ons vel. Gister was een raar dagje (zie andere topic), maar voor de rest gaat het aardig.

We richten ons op de zomervakantie en de rest van de bezigheden en dat lukt aardig. Komend weekend zal m'n nod weer zijn, maar daar verwacht ik niet zoveel van...

Ik vind het ook erg jammer dat er niet zoveel wordt geschreven, ik merk dat ik op andere forums, me niet altijd thuis voel.

Sterkte meis! Liefs Lientje

Hey Lientje,

ik heb net je ander topic ff gelezen, tja zal raar geweest zijn voor je, hopelijk kan je het toch een beetje afsluiten.

Begrijp goed wat je bedoelt, een vriendin van me is vorige week bevallen, erg leuk voor d'r natuurlijk, maar hoe ze aan me vertelde dat ze weer zwanger was, het kwam echt over alsof ze een broodje kocht bij de bakker, dan kook ik wel een beetje van binnen.....

Wij gaan ons ook op andere dingen richten, zaterdag ben ik jarig en we gaan het groots vieren we hebben zin in afleiding, maar dat is best moeilijk dit was mijn 1e zwangerschap en het zou ons 1e kindje worden.

Mijn nod is trouwens 25 maart.

Ik voel me ook niet thuis op andere forums, worden toch wel andere vragen gesteld.

Als we elkaar maar een beetje in de gaten houden en steunen.

Liefs, Fre

Hoi Allemaal,

na in oktober een miskraam gehad te hebben,heb ik net een test gedaan en deze geeft aan dat ik weer zwanger ben,aan de ene kant er blij maar aan de andere kant ook een beetje bang.
Morgen voor de zekerheid nog eens testen.

Groetjes marlijn

Terug
Bovenaan