He meiden wat me vooral opviel is dat het hier zo rustig is, toen ik hier daadwerkelijk thuishoorde was het hier veel drukker. Het doet me goed te lezen dat jullie eigenlijk proberen met hele andere dingen bezig te zijn. Ik kan jullie ook zeggen dat wij opnieuw een positieve test hadden in een maand waarin we helemaal niet ons best hadden gedaan en zelfs de eisprong dag en de dag ervoor overgeslagen hebben omdat we gewoon domweg geen zin hadden om te vrijen. Dus ik had absoluut niet verwacht dat we die maand opnieuw zwanger zouden worden. Je hoort het heel veel, de wijze woorden (van mensen die geen flauw idee hebben wat je bezighoudt en hoe het daadwerkelijk is) "probeer er niet teveel bij stil te staan" "je bent er teveel mee bezig" maar meiden het gebeurt als jullie het niet verwachten, het is echt zo. Dus plan je zomervakantie vast, ga met je gezin of mannetje er lekker tussen uit. En uiteindelijk gaat het vanzelf want het is jullie allemaal zo gegund.
@ lientje, he meid, gaat lekker. Hele zware griep onder de leden, uiteindelijk maar een kuur (babyproof) gehaald bij de HA kon dit niet aan op eigen krachten. Vandaag de nekplooi gehad, was 1.8 mm, goed volgens gemiddelde, maar volgende week horen we het pas echt want dan is men bloedtest ook terug. Maar eigenlijk ben ik er niet zo bang voor. Ik ben gewoon dolblij dat die kleine er zit, want blijf toch bang.
Ik wil zoveel tegen je zeggen maar er is niets wat ik tegen je kan zeggen. het doet me goed te lezen dat we eigenlijk geen woorden nodig zijn.
liefs nath
@ lientje, he meid, gaat lekker. Hele zware griep onder de leden, uiteindelijk maar een kuur (babyproof) gehaald bij de HA kon dit niet aan op eigen krachten. Vandaag de nekplooi gehad, was 1.8 mm, goed volgens gemiddelde, maar volgende week horen we het pas echt want dan is men bloedtest ook terug. Maar eigenlijk ben ik er niet zo bang voor. Ik ben gewoon dolblij dat die kleine er zit, want blijf toch bang.
Ik wil zoveel tegen je zeggen maar er is niets wat ik tegen je kan zeggen. het doet me goed te lezen dat we eigenlijk geen woorden nodig zijn.
liefs nath