Daar kom ik weer...hoe is ie met iedereen???

Hi meiden,

Ik zit nu op het wachtbankje...dit weekend m'n nod... Ik verwacht er nul komma nul van, maar misschien is dat ook een angst, ik ben bang om weer teleurgesteld te worden.

Iedere maand lijkt er wel iets te zijn waardoor ik denk zou het? Ik blijf dan rustig en ben echt niet hyper, maar destemeer teleurgesteld.

Dus ik probeer weer niks te voelen te merken en probeer er blanco in te gaan. Ik had al tegen m'n mannetje gezegd, het geeft niet als ik nu ongi wordt. Dan kunnen we gewoon naar Zuid-Frankrijk, als ik ongi wordt gaan we nml definitief boeken. Zul je zien....

Liefs Lientje

Hoi Lientje ,

wat spannend ik zal hard voor je duimen.
Mijn 2de test was ook goed:)
voel me nu toch moe en begint te rommelen in me buik.
Ik probeer ik zeker positief tegen aan te kijken en ga met volle moed deze zwangerschap in!!30 mrt na verloskundige zo spannend allemaal.
Ook wij hebben de vakantie na italie al geboekt hoor maar dat wordt gewoon een beetje aanpassen,hadden niet verw8t dat ik al zwanger zou zijn.

lientje s6 en laat even weten hoe het is gegaan

groetjes marlijn

hoi dames,

Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad,en heb het er wel moeilijk mee. Ik ben ook weer met de pil begonnen (zitten in een verhuis periode enz) en stop weer met de pil als alles op pootjes is, kan e nu niet nog meer stres of een miskraam bijhebben, ben er zo verdrietig om, nog meer meiden die dit zo ervaren..?

Sterkte iedereen

groetjes

Hoi Lientje,

Ik zie dat er weer spannende tijden zijn voor je!! Ik ga voor je duimen! Hoe is het verder met je?

Hier gaat het goed. Tenminste, ongeveer. Ik ben nu 28 weken zwanger en over een week of 10 word de beeb (een meisje!!!!) gehaald. Ben nog steeds erg ziek, veel spugen en heb heeel erg last van bekkeninstabiliteit. Ik werk nu nog maar 2 uurtjes in de week, maar daar zal ik binnenkort ook wel mee moeten stoppen, heb echt te veel pijn. Van de week krijg ik les in met krukken lopen van de fysio. MAAAR alles voor het goede doel zullen we maar zeggen ;) Wat ik het aller ergst vind is dat ik niet meer goed voor mn zoontje kan zorgen (17 maanden, ruim 13 kilo) Kan niet meer goed opstaan/lopen/traplopen/tillen.

Laat snel weer wat van me horen!
Liefs Jen

Hey meiden,

Ik ben ongi geworden en de klap was toch weer groot. Ik ben zo verdrietig geweest. Ik ga vrijdag naar de HA, ik wil m'n verhaal doen en ik hoop dat hij me een oppepper kan geven, in welke vorm dan ook.

Het verdriet en het downe gevoel is zo groot, het is voor niemand fijn. Ik wil dat niet meer.

Ik heb nu een break tot de zomervakantie en na de zomervakantie beslissen we of we er nog wel of niet voor gaan.

Op dit moment ben ik het gewoon helemaal zat, ik heb het gehad, ik ben er klaar mee.

Voor nu ben ik hier dus niet meer zo vaak te vinden.

Ik wens iedereen heel veel suc6 met zwanger worden, een goede zwangerschap, maar vooral een happy life want dat is het allerbelangerijkste!!!

Liefs Lientje

Hey meiden,

Ik ben ongi geworden en de klap was toch weer groot. Ik ben zo verdrietig geweest. Ik ga vrijdag naar de HA, ik wil m'n verhaal doen en ik hoop dat hij me een oppepper kan geven, in welke vorm dan ook.

Het verdriet en het downe gevoel is zo groot, het is voor niemand fijn. Ik wil dat niet meer.

Ik heb nu een break tot de zomervakantie en na de zomervakantie beslissen we of we er nog wel of niet voor gaan.

Op dit moment ben ik het gewoon helemaal zat, ik heb het gehad, ik ben er klaar mee.

Voor nu ben ik hier dus niet meer zo vaak te vinden.

Ik wens iedereen heel veel suc6 met zwanger worden, een goede zwangerschap, maar vooral een happy life want dat is het allerbelangerijkste!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan